29 August 2010

ေဒၚေအာင္ဆန္းစုၾကည္၏ မွာၾကားခ်က္မ်ားကို NLD လူငယ္ အေကာင္အထည္ ေဖာ္မည္

NLD လူငယ္မ်ားက ေဒၚေအာင္ဆန္းစုၾကည္ရဲ့ မွာၾကားခ်က္ေတြကို လမ္းၫႊန္အျဖစ္အေကာင္ အထည္ေဖာ္သြားမယ္လုိ႔ ၾသဂုတ္လ ၂၆ ရက္ မေန႔က ညေနပိုင္းက ျပဳလုပ္တဲ့ လူငယ္အစည္းအေဝးမွာ ဆံုးျဖတ္ပါတယ္။

ၾသဂုတ္လ ၂၆ရက္ေန႔ ညေနပိုင္း NLD ဌာနခ်ဳပ္႐ံုးမွာ ျပဳလုပ္တဲ့ လူငယ္အစည္းအေဝးမွာ ရန္ကုန္တိုင္း ၿမိဳ႕နယ္မ်ားအတြင္း ရွိၾကတဲ့ လုူငယ္ေခါင္းေဆာင္ေတြ၊ လူငယ္လုပ္ငန္းမ်ား ေဖာ္ေဆာင္ ေရးနဲ႔ ရန္ကုန္တိုင္း အကူအညီေပးေရးစတဲ့ အဖြဲ႕ေတြ စုစုေပါင္း ၅၀ ေလာက္ ေတြ႕ဆံု ေဆြးေႏြးခဲ့တာပါ။ အစည္းအေဝးမွာ ေဆြးေႏြး ဆံုးျဖတ္တာေတြနဲ႔ပတ္သက္ၿပီး လူငယ္ စည္း႐ံုးေရးမႉးတဦးျဖစ္တဲ့ ကိုျမင့္ေဌးက ခုလိုေျပာပါတယ္။

“ကၽြန္ေတာ္တို႔ ဒီ ၁၉ ရက္ေန႔က အမ်ိဳးသား ဒီမိုကေရစီ အဖြဲ႕ခ်ဳပ္ အစည္းအေဝးက ကၽြန္ေတာ္တို႔ ေ႐ြးေကာက္ပြဲနဲ႔ ပတ္သက္လို႔ သပိတ္ေမွာက္တယ္ဆိုတဲ့ ကိစၥ၊ အဲဒါနဲ႔ ပတ္သက္လို႔ ကၽြန္ေတာ္တို႔ ေဆြးေႏြးပြဲမွာ ကၽြန္ေတာ္တို႔ ေထာက္ခံတယ္ဆိုတဲ့အေၾကာင္း ကၽြန္ေတာ္တို႔ ေဆြးေႏြးျဖစ္တယ္ဗ်။ ေနာက္တခုက အန္ကယ္ ဦးဉာဏ္ဝင္းနဲ႔ အန္တီ မွာလိုက္တဲ့ ကိစၥေတြ ရွိတယ္။ အခ်က္ ၉ ခ်က္၊ အဲဒီဟာနဲ႔ ပတ္သက္လို႔လည္း ကၽြန္ေတာ္တို႔ မေန႔က ေဆြးေႏြးၿပီးေတာ့ ဒါကို ကၽြန္ေတာ္တို႔ လမ္းၫႊန္အျဖစ္ ကၽြန္ေတာ္တို႔ ဆက္ၿပီးေတာ့ ေဆာင္႐ြက္သြားဖို႔လည္း ကၽြန္ေတာ္တို႔ ဆံုးျဖတ္ခ်က္ ခ်တယ္၊ လူငယ္ေတြက။”

ေဒၚေအာင္ဆန္းစုၾကည္ မွာၾကားလိုက္တာေတြကို လမ္းၫႊန္အျဖစ္အသံုးျပဳၿပီး လုပ္ငန္းေတြကို ေဖာ္ေဆာင္မယ္ဆိုတာနဲ႔ပတ္သက္ၿပီး ဘယ္လို ဆက္လက္ ေဆာင္႐ြက္မလဲဆိုတာကို ကိုျမင့္ေဌးက ခုလို ေျပာပါတယ္။

“ေ႐ြးေကာက္ပြဲကို မဝင္တဲ့အတြက္ ျပည္သူလူထုေတြအေနနဲ႔ မဲေပးစရာ မရွိဘူးဆိုလို႔ရွိရင္ မဲမေပးနဲ႔ ဆိုတဲ့ အခ်က္ေတြကို ကၽြန္ေတာ္တို႔က ဒါကို အေကာင္အထည္ေဖာ္မယ္။ ေနာက္တခုက ကၽြန္ေတာ္တို႔ ေ႐ြးေကာက္ပြဲဆိုင္ရာ ဥပေဒေတြက တရားမမွ်တဘူး၊ ဒီဥပေဒကိုေတာင္မွပဲ ဒီဥပေဒကို ထုတ္လုပ္တဲ့ လူေတြက မက်င့္သံုးဘူး ဆိုလို႔ရွိရင္ ဒါဟာ မင္းမဲ့စ႐ိုက္ ျဖစ္တယ္ဆိုတဲ့ အေၾကာင္းအရာေတြ ေျပာထားတာ ရွိတယ္ေလ။ အဲဒီေတာ့ အဲဒီ အေၾကာင္းအရာေတြကို ကၽြန္ေတာ္တို႔ ျပည္သူလူထုေတြ နားလည္သေဘာေပါက္ေအာင္ ကၽြန္ေတာ္တို႔ကေနၿပီးေတာ့ ဝိုင္းဝန္းၿပီးေတာ့ ရွင္းျပဖို႔ အစီအစဥ္ေတြကို ကၽြန္ေတာ္တို႔ လမ္းၫႊန္အျဖစ္ ေဆာင္႐ြက္ဖို႔ ရွိပါတယ္ခင္ဗ်။”
ဒီလုပ္ငန္းေတြကို အေကာင္အထည္ေဖာ္ရာမွာ တျခားျပည္နယ္၊ တိုင္းေတြမွာ ရွိတဲ့ လူငယ္အဖြဲ႕ေတြကိုလည္း ဆက္ၿပီး အေၾကာင္းၾကား ေဆာင္႐ြက္မွာ ျဖစ္တယ္လို အစည္းအေဝးမွာ ဆံုးျဖတ္ခဲ့တယ္လို႔ ကိုျမင့္ေဌးက ဆက္ၿပီး ေျပာသြားပါတယ္။

သတင္းရင္းျမစ္..RFA