11 December 2011

(ႏိုဘယ္လ္ၿငိမ္းခ်မ္းေရးဆုရရွိခဲ့ျခင္းႏွစ္ ၂၀ ျပည့္ ဂုဏ္ျပဳပြဲ အခမ္းအနားတြင္ ေဒၚေအာင္ဆန္းစုၾကည္ ေျပာၾကားခဲ့သည့္ မိန္႔ခြန္းမွေကာက္ႏွုတ္ခ်က္)


" လူေတြကၿငိမ္းခ်မ္းေရး ၊ ၿငိမ္းခ်မ္းေရး ဆိုၿပီးေျပာေနၾကေတာ့ ၿငိမ္းခ်မ္းေရးရဲ႕ခံစားမွုကိုဘယ္လိုနားလည္ၾကလဲ ၊ ၿငိမ္းခ်မ္းေရးရဲ႕အရသာကိုဘယ္လိုနားလည္ရမလဲဆိုတာ ကၽြန္မ စဥ္းစားၾကည့္တယ္ ။ ဘာျဖစ္လို႔လဲဆိုေတာ့ ၿငိမ္းခ်မ္းေရးလိုခ်င္လွပါခ်ည္ရဲ႕လို႔ေျပာေနတဲ့လူေတြကိုယ္တိုင္က ၿငိမ္းခ်မ္းေရးဟာဘာလဲဆိုတာ ဆင္ျခင္သံုးသပ္ၾကရဲ႕လားလို႔ကၽြန္မ စဥ္းစားမိတယ္ ။

ကၽြန္မအေနနဲ႔ၿငိမ္းခ်မ္းေရးဆိုတာကိုတကယ့္ကိုရိုးရိုးစင္းစင္းနဲ႔လြယ္လြယ္ေလးေျပာရမယ္ ဆိုရင္ . . . ကြ်န္မေတာ့ဒီလိုေျပာခ်င္တယ္ . . . ၿငိမ္းခ်မ္းေရးဆိုတာဟာ အိပ္တဲ့အခါခ်မ္းသာရမယ္ ၊ ႏိုးတဲ့အခါခ်မ္းသာရမယ္ ဒါပါပဲ "။

" ကၽြန္မတို႔ျပည္သူျပည္သားေတြအားလံုးကို ၿငိမ္းခ်မ္းေစခ်င္တယ္ ။ အထူးသျဖင့္အခုအခ်ိန္မွာ စစ္ပြဲေတြေၾကာင့္ေအးေအးခ်မ္းခ်မ္းမေနရတဲ့ ကၽြန္မတို႔ရဲ႕တိုင္းရင္းသားေတြကိုအထူးပဲစဥ္းစားမိပါတယ္ "။

" ကၽြန္မတို႔ႏိုင္ငံမွာၿငိမ္းခ်မ္းေရးရဖို႔ဆိုရင္ အတိတ္ကအကုသိုလ္ေတြကို အခုပစၥဳပၸန္နဲ႔အနာဂတ္အတြက္ ကုသိုလ္ယူႏိုင္ေအာင္ႀကိဳးစားရမယ္ ။အဲဒီလိုလုပ္ႏိုင္မွသာ ကၽြန္မတို႔လိုခ်င္တဲ့ပန္းတိုင္ကိုရႏိုင္မယ္ ။ဒါကမျဖစ္ႏိုင္တဲ့ကိစၥမ်ိဳးေတာ့မဟုတ္ဘူး ။အကုသိုလ္ေတြကိုကုသိုလ္ျဖစ္ေအာင္လုပ္ခဲ့တဲ့ အဲဖရက္ႏိုဘယ္လ္ကိုသတိရၿပီးေတာ့ကၽြန္မတို႔တေတြလည္းအကုသိုလ္ထဲကေနကုသိုလ္ေတြပြားၿပီးၿငိမ္းခ်မ္းေရး
ပန္းတိုင္ကိုအေရာက္လွမ္းဖို႔ အားေပးခ်င္ပါတယ္။တိုက္လည္းတိုက္တြန္းခ်င္ပါတယ္ "။

" အရင္ေခတ္အဆက္ဆက္ကမရခဲ့တဲ့ၿငိမ္းခ်မ္းေရးကို အခုအခ်ိန္မွာလုပ္ႏိုင္ဖို႔ အခြင့္အေရးေတြရေနၿပီဆိုတဲ့စိတ္ေတြထားၿပီးဒီအခြင့္အေရးကိုလက္မလြတ္တမ္းအသံုးျပဳေစခ်င္တယ္ "။

" ကၽြန္မကိုဂုဏ္ျပဳမယ့္အစား ၿငိမ္းခ်မ္းေရးကိုဂုဏ္ျပဳၾကပါ ။ တကယ္ပဲ ေမတၱာအရ ၊ ဂရုဏာအရ ဂုဏ္ျပဳခ်င္တယ္ဆိုရင္ ၿငိမ္းခ်မ္းေရးရေအာင္ ၀ိုင္းလုပ္ၾကပါ ။ ၿငိမ္းခ်မ္းေရးရေအာင္၀ိုင္းလုပ္ေပးတယ္ဆိုတာ ကၽြန္မတင္မကဘူး ဒီႏိုင္ငံအတြက္အက်ိဳးေဆာင္သြားတဲ့ပုဂၢိဳလ္ေတြအားလံုးကိုဂုဏ္ျပဳရာေရာက္ပါတယ္ "။