08 July 2010

တရားဝင္ေနထုိင္ခြင္႔႔ကဒ္(ဘတ္)ရွိရဲ႕သားနဲ႔လည္း ေငြေတာင္းခ်င္ရင္ နည္းအမ်ဳိးမ်ဳိးနဲ ့ျမန္မာေတြကိုဖမ္းၿပီး ေငြေတာင္းေနတဲ့ ထုိင္းရဲေတြ

က်ေနာ္ ထိုင္းႏုိင္ငံ စူရပ္ဌာေနရိွ KOH TAO ISLAND မွာ အလုပ္လုပ္ပါတယ္။ ဒီတခါကေတာ့ က်ေနာ္ကိုယ္တိုင္ အဖမ္းခံခဲ့ရတဲ့ အျဖစ္အပ်က္တခုပါ။

ျဖစ္ပ်က္တာကေတာ့ ဒီလိုပါ။ အခုလ (၅) ရက္ေန႔ ညမွာ က်ေနာ့္အသိမိတ္ေဆြတေယာက္ ေမြးေန႔ဖိတ္လို႔သြားခဲ့တယ္။ ေမြးေန႔ဆိုေတာ့ သူငယ္ခ်င္းအေပါင္းအသင္းေတြနဲ ့အခ်ိန္နည္းနည္းေပးၿပီး စားေသာက္ၾကၿပီး စကားေျပာၾကတာေပါ့။ အဲဒီအခ်ိန္က ည (၁) နာရီေလာက္ေတာ့ရွိၿပီ။ က်ေနာ္ အခန္းျပန္မယ္လုပ္ေတာ့ အသိတေယာက္က တေယာက္တည္း မျပန္နဲ႔ဦးေပါ့ေနာ္။ ဒီမွာ ယိုးဒယားလူမိုက္တေယာက္ ေရာက္ေနတယ္။ သူျပန္မွ ျပန္လို႔ေျပာေတာ့ က်ေနာ္လည္း ဆက္ေနလိုက္တာ မနက္ (၃) နာရီထိုးသြားတယ္။ အဲဒီအခ်ိန္က်ေတာ့ လူမိုက္လည္း တျခားေနရာ သြားေနတယ္ဆိုေတာ့ က်ေနာ္လည္း အခန္းကို တေယာက္တည္း ဆိုင္ကယ္နဲ႔ ျပန္သြားေရာ။ အခန္းအေရွ႕အေရာက္မွာပဲ ယိုးဒယားရဲေတြက ဆိုင္ကယ္ေတြနဲ႔ က်ေနာ္ဆီကို ေရာက္လာတယ္။ သူတို႔ေတြက က်ေနာ့္ကို ယိုးဒယားလို ဘယ္သြားမလို႔လဲ၊ ဘယ္ကျပန္လာတာလဲလို႔ ေမးတာေပါ့။ ျဖစ္ခ်င္ေတာ့ က်ေနာ္ကလည္း ယိုးဒယားစကား ေကာင္းေကာင္း မရေသးေတာ့ အဂၤလိပ္လိုေျပာေတာ့လည္း သူတို႔က နားမလည္နဲ႔ ရဲစခန္းပါသြားပါေလေရာ။

က်ေနာ္နဲ႔အတူ အဖမ္းခံရတဲ့တေယာက္ကေတာ့ က်ေနာ့္ထက္ေတာင္ ငယ္ပါေသးတယ္။ က်ေနာ့္အထင္ေတာ့ ယိုးဒယားလို႔ ထင္တာပဲ။ သူ႔ကိုက်ေတာ့ လက္ျပန္ႀကိဳးတုပ္ၿပီး ေခၚလာတယ္။ ရဲစခန္းလည္းေရာက္ေရာ က်ေနာ့္ကို အခ်ဳပ္ခန္းထဲမွာ အရင္ထည့္ထားလိုက္တယ္။ က်ေနာ္နဲ႔အတူပါလာတဲ့ ေကာင္ေလးကို ထုံးစံအတိုင္း ယုိးဒယားလို စစ္ေမးၿပီး ေျခေထာက္နဲ႔ ကန္ ကိုယ္လုံးနဲ႔ တက္ဖိ တုတ္နဲ႔႐ိုက္ အဲလိုမ်ဳိးလုပ္တာ ေတာ္ေတာ္ေလးၾကာတယ္။ နာရီ၀က္ေလာက္ သူ႔ကို ေတာ္ေတာ္႐ိုက္လိုက္တယ္။ က်ေနာ္လည္း ဘာမွန္းမသိေတာ့ ကိုယ့္အလွည့္မ်ားေရာက္မလားလို ့ေတြးပူမိတယ္။

အဲလိုမ်ဳိး႐ိုက္ႏွက္ၿပီး အဲဒီေကာင္ေလးကို က်န္တဲ့ ရဲ (၄) ေယာက္က ဘယ္ေခၚသြားလည္းေတာ့မသိဘူး။ ေကာင္ေလးကို ႏွိပ္စက္တဲ့ရဲပဲ အခန္းထဲမွာ က်န္ေတာ့တယ္။ အဲဒီအခ်ိန္ သူက အျပင္ထြက္ၿပီး ဖုန္းေျပာတဲ့အခ်ိန္၊ က်ေနာ္က သူေဌးကိုဖုန္းဆက္ၿပီး က်ေနာ္ ရဲစခန္းေရာက္ေနတဲ့အေၾကာင္း၊ ရဲေတြေခၚသြားတဲ့အေၾကာင္းေျပာလိုက္ေတာ့ က်ေနာ့္သူေဌး ခ်က္ခ်င္းပဲ မနက္ (၄) နာရီေလာက္ ေရာက္လာတယ္။ သူေဌးေရာက္လာေတာ့ က်န္တဲ့ရဲကိုေမးတာေပါ့ေနာ္။ ဘာလို႔ သူ႔ကိုဖမ္းတာလဲေပါ့။ သူ႔မွာ ဘတ္လည္းလုပ္ထားတာ ရဲစခန္းမွာေတာင္ အခုထိ မထုတ္ရေသးဘူးေပါ့လို႔ ေျပာေတာ့၊ ပိုက္ဆံလိုခ်င္ေတာ့ အလုပ္ခ်ိန္ေက်ာ္ၿပီး အျပင္ထြက္လို႔ ဖမ္းတာတဲ့။ ၿပီးေတာ့ သူက မနက္က်ရင္ က်ေနာ့္ကို Koh Phangan ဆိုတဲ့ ကၽြန္းကို ပို႔မယ္ဆိုၿပီးလုပ္ေတာ့ သူေဌးက အဲဒီရဲကို ပိုက္ဆံဘယ္ေလာက္ ေပးရမလဲေမးေတာ့ ဘတ္ (၂,၅၀၀) ေတာင္းတယ္။ ပုိက္ဆံေပးေတာ့ ျပန္လႊတ္လိုက္တယ္။

က်ေနာ္ ဒီကၽြန္းမွာ အလုပ္စလုပ္ကတည္းက (ယာယီအလုပ္သမားကတ္) ဘတ္ကို သူေဌးနဲ႔အတူ လာလုပ္ထားပါတယ္။ က်ေနာ္ေျပာခ်င္တာကေတာ့ ဘတ္ရွိရဲ႕သားနဲ႔လည္း ေငြေတာင္းခ်င္ရင္ နည္းအမ်ဳိးမ်ဳိးနဲ ့ျမန္မာေတြကိုဖမ္းၿပီး ေငြေတာင္းေနတဲ့ ရဲေတြကို ျမန္မာအလုပ္သမားမ်ား အကူအညီေပးေရးအဖြဲ႔အေနနဲ႔ ထိုင္းအစိုးရ၀န္ႀကီးမ်ားကို တင္ျပေပးေစလိုပါတယ္ခင္ဗ်။

ေန၀င္းေအာင္