ပုိ႔ေဆာင္ေရး၀န္ႀကီးဌာန လက္ေအာက္ရွိ ျမန္မာ့ဆိပ္ကမ္း အာဏာပုိင္က စီမံခန္႔ခြဲလ်က္ ရွိသည့္ ႏုိင္ငံပုိင္ ဗိုလ္ေအာင္ေက်ာ္ ဆိပ္ကမ္းကို ဇူလိုင္လ ပထမပတ္မွစ၍ ပုဂၢလိက ကုမၸဏီႀကီး တစ္ခုသို႔ လႊဲေျပာင္း လုပ္ကုိင္ခြင့္ ျပဳခဲ့ေၾကာင္း သြင္းကုန္ထုတ္ကုန္ လုပ္ငန္းရွင္ အသိုင္းအ၀ိုင္းထံမွ စံုစမ္း သိရွိရသည္။ အဆိုပါ ဆိပ္ကမ္းအား ပုဂၢလိကသို႔ လဲႊေျပာင္း လုပ္ကုိင္ခြင့္ ျပဳခဲ့သျဖင့္ ပို႔ကုန္၊ သြင္းကုန္လုပ္ငန္းမ်ား ပုိမိုသြက္လက္ ျမန္ဆန္လာဖြယ္ ရွိသည္ဟု သြင္းကုန္ထုတ္ကုန္ လုပ္ငန္းရွင္က ဆိုသည္။ ယခု ပုဂၢလိကသို႔ လႊဲေျပာင္း လုပ္ကုိင္ခြင့္ ျပဳခဲ့ေသာ ဗုိလ္ေအာင္ေက်ာ္ ဆိပ္ကမ္းတြင္ အလ်ား ၁၃၇ မီတာရွိ ကုန္ေသတၱာႏွင့္ အေထြေထြ ကုန္တင္သေဘၤာ ဆုိက္ကပ္ႏိုင္ေသာ ဆိပ္ခံတံတား ႏွစ္စင္း၊ ကုန္ေသတၱာတင္သေဘၤာ သီးသန္႔ ဆိုက္ကပ္ရန္ အလ်ား ၁၈၃ မီတာရွိ ဆိပ္ခံ တံတားတစ္စင္းႏွင့္ ၁၅ ဧက က်ယ္၀န္းသည့္ ကုန္ေသတၱာစခန္း တစ္ခု ပါရွိေၾကာင္း ျမန္မာ့ဆိပ္ကမ္း အာဏာပုိင္၏ ထုတ္ျပန္ ေၾကညာခ်က္မ်ားအရ သိရသည္။
ယခု ဗုိလ္ေအာင္ေက်ာ္ ဆိပ္ကမ္းကို လုပ္ကိုင္ခြင့္ ရရွိထားေသာ ကုမၸဏီႀကီးမွာ ႏုိင္ငံအႏွံ႔စက္႐ံု၊ အလုပ္႐ုံမ်ားႏွင့္ အျခားေဒသ လုပ္ငန္းအမ်ားအျပား လုပ္ကိုင္လ်က္ရွိၿပီး ရန္ကုန္ၿမိဳ႕တြင္း ခရီးသည္တင္ လုိင္းကားမ်ားႏွင့္ တကၠစီမ်ားလည္း ေျပးဆြဲလ်က္ရွိကာ ၿပီးခဲ့သည့္ ေမလအတြင္းကလည္း ျမန္မာ့ၾကယ္ငါးပြင့္ သေဘၤာလုပ္ငန္းကုိ လႊဲေျပာင္း လုပ္ကုိင္လ်က္ ရွိေၾကာင္း The Voice ဂ်ာနယ္တြင္ ေဖာ္ျပထားပါသည္။
ယခု ဗုိလ္ေအာင္ေက်ာ္ ဆိပ္ကမ္းကို လုပ္ကိုင္ခြင့္ ရရွိထားေသာ ကုမၸဏီႀကီးမွာ ႏုိင္ငံအႏွံ႔စက္႐ံု၊ အလုပ္႐ုံမ်ားႏွင့္ အျခားေဒသ လုပ္ငန္းအမ်ားအျပား လုပ္ကိုင္လ်က္ရွိၿပီး ရန္ကုန္ၿမိဳ႕တြင္း ခရီးသည္တင္ လုိင္းကားမ်ားႏွင့္ တကၠစီမ်ားလည္း ေျပးဆြဲလ်က္ရွိကာ ၿပီးခဲ့သည့္ ေမလအတြင္းကလည္း ျမန္မာ့ၾကယ္ငါးပြင့္ သေဘၤာလုပ္ငန္းကုိ လႊဲေျပာင္း လုပ္ကုိင္လ်က္ ရွိေၾကာင္း The Voice ဂ်ာနယ္တြင္ ေဖာ္ျပထားပါသည္။