21 November 2011

ျမန္မာ႔ဒီမုိကေရစီေခါင္းေဆာင္ေဒၚေအာင္ဆန္းစုၾကည္ ၏ တည္ၾကည္ ျပတ္သား ေသာဆုံးျဖတ္ခ်က္


“အမ်ဳိးသား ဒီမုိကေရစီအဖြဲ႔ခ်ဳပ္ကို ျပန္လည္မွတ္ပံုတင္ၿပီးေတာ့ ေရြးေကာက္ပြဲဝင္ဖုိ႔ ဆံုးျဖတ္ခ်က္ဟာ ဘာေပၚမွာ အေျခခံလဲဆုိေတာ့ က်မတို႔ အေရးအႀကီးဆံုး ဘာေတြ ျမင္လဲဆုိတာ က်မ တင္ျပသြားပါတယ္၊ သံုးခ်က္ပါ။ ဥပေဒစိုးမုိးေရး၊ ျပည္တြင္းၿငိမ္းခ်မ္းေရးနဲ႔ ဖြဲ႔စည္းပံု အေျခခံဥပေဒကို ျပန္လည္ျပင္ဆင္ေရး။ ဒီလို ႀကိဳးစားေနတာဟာ က်မတုိ႔ အဖြဲ႔ခ်ဳပ္အတြက္ မဟုတ္ပါဘူး။ က်မတုိ႔ ယံုၾကည္တဲ့ ဒီမိုကေရစီ ျပည္ေထာင္စုႀကီး အတြက္ ျဖစ္ပါတယ္။ အဲဒီ စစ္မွန္တဲ့ ဒီမိုကေရစီ ျပည္ေထာင္စုႀကီးကို ထူေထာင္သြားႏိုင္ဖို႔ လုပ္သင့္တယ္လို႔ ထင္လုိ႔ က်မတို႔အဖြဲ႔ခ်ဳပ္ကို ျပန္လည္ၿပီးေတာ့၊ မွတ္ပံုတင္ၿပီးေတာ့ ေရြးေကာက္ပြဲေတြမွာ ဝင္ဖုိ႔ ဆံုးျဖတ္တာ ျဖစ္ပါတယ္”။

ေဒၚေအာင္ဆန္းစုၾကည္