19 March 2012

လာရွိဳး ျမိဳ႔ စည္းရုံးေရးခရီးစဥ္တြင္ ေဒၚေအာင္ဆန္းစုၾကည္ က တရုတ္ စီးပြားေရး လုပ္ငန္းရွင္မ်ားကုိ ယခုလုိေျပာၾကားလုိက္ပါတယ္.။


““ကၽြန္မ ၾကားတဲ့အတိုင္းပဲေျပာမွာပဲ။ ကၽြန္မ ဘယ္လိုၾကားလဲဆိုေတာ့ တခ်ဳိ႕ေတြက တရုတ္လုပ္ငန္းရွင္ေတြ၊ ကုန္သည္ေတြကို ျခိမ္းေျခာက္တယ္တဲ့။ ကၽြန္မကေတာ့ အင္မတန္မွ အေနာက္တိုင္းနဲ႔ နီးစပ္တာမို႔လို႔ အန္အယ္လ္ဒီသာႏိုင္ရင္ သူတို႔ရဲ႕အက်ဳိးစီးပြားကိုထိခိုက္မယ္ ဆိုၿပီးေတာ့ ျခိမ္းေျခာက္တယ္လို႔ ေျပာတယ္။

ကၽြန္မ ေျပာမယ္ေနာ္။ ကၽြန္မတို႔ဟာ ပထ၀ီအေနအထားအရ တရုတ္ႏိုင္ငံနဲ႔ ကမၻာၾကီးတည္ကတည္းက အိမ္နီးခ်င္းႏိုင္ငံျဖစ္ခဲ့တာပါ။ ဒီမိုကေရစီအစိုးရရွိတုန္းက လည္း ႏိုင္ငံအခ်င္းခ်င္းမွာ အဆင္ေျပခဲ့ပါတယ္။ ျပႆနာေတြအင္မတန္နည္းပါတယ္။ ကၽြန္မတို႔လိုခ်င္တဲ့ဆက္ဆံမႈမ်ဳိးက ႏွစ္ဖက္စလံုး နားလည္မႈရွိတာမ်ဳိးကိုပဲ တည္ေဆာက္သြား မွာ။ ကၽြန္မတို႔ႏိုင္ငံမွာလာၿပီးေတာ့ စီးပြားရွာတဲ့လူေတြလည္း မနာေစရမွာ။ ႏွစ္ဦးႏွစ္ဖက္ အတြက္ အျမတ္ရရွိမွ စီးပြားေရးလုပ္ငန္းက အက်ဳိးရွိတယ္ဆိုတာ အားလံုးကိုနားလည္ေစခ်င္ တယ္။

ကၽြန္မတို႔က မွ်တတဲ့စိတ္နဲ႔လုပ္သြားမွာပါ။ ဘယ္ႏိုင္ငံကိုမလိုလားဘူး။ ဒီႏိုင္ငံမွ လိုလားတယ္။ ဟိုႏိုင္ငံမွ အခြင့္အေရးေပးမယ္။ ဒီလိုစိတ္မ်ဳိးမရွိပါဘူး။ ကၽြန္မတို႔ရဲ႕ နံပတ္တစ္ အေရးၾကီးတာက ကၽြန္မတို႔ ႏိုင္ငံသူႏိုင္ငံသားေတြပဲ။ ကၽြန္မတို႔ႏိုင္ငံသူ ႏိုင္ငံသားေတြအတြက္ အက်ဳိးရွိမယ့္စနစ္မ်ဳိးကို ဦးတည္မွာျဖစ္တယ္။ ဒါေပမယ့္ တျခားသူေတြကိုလည္း အက်ဳိးနိမ့္ေစ မယ့္ အက်ဳိးပ်က္ေစမယ့္ အလုပ္ေတြကို ဦးစားေပးၿပီးလုပ္မွာမဟုတ္ပါဘူး””

(ေဒၚေအာင္ဆန္းစုၾကည္၏ ယေန႔ ေန႔လည္ သံုးနာရီခန္႔တြင္ လားရွဳိးၿမိဳ႕၊ ရန္တိုင္းေအာင္ ဘုရားၾကီးကြင္းျပင္၌ လူထုအားေျပာ ၾကားခဲ့သည့္ မိနစ္ေလးဆယ္ၾကာျမင့္သည့္ မိန္႔ခြန္း မွ ေကာက္ႏႈတ္ခ်က္)

ဓာတ္ပုံ.....NLD