04 November 2011

အေၾကြးရွင္နဲ႕ ဥကၠ႒ေပါင္းျပီး လယ္ယာေျမကို မတရားသိမ္းဆည္း

အေၾကြးရွင္နဲ႕ ဥကၠ႒ေပါင္းျပီး လယ္ယာေျမကို မတရားသိမ္းဆည္းေၾကြးနဲ႕ပတ္သက္ျပီး ေၾကြးရွင္ဦးသန္းလွက ကၽြန္ေတာ့္လယ္ ၅ဧကကိုေတာင္းပါသည္ ။ ကၽြန္ေတာ္ ကမေပးႏိုင္ေသးေၾကာင္းေျပာခဲ့ပါသည္။ မေပးရ မလား ဆိုျပီး ေက်းရြာဥကၠ႒ ဦးျမင့္ေအာင္ႏွင့္ေပါင္းျပီးဦးျမင့္ေအာင္ က ကၽြန္ေတာ့အိမ္ကိုလာျပီး “ေငြ ၅ သိန္းနဲ႕ နားကပ္ တရံေပးမင္းလယ္ ၅ဧက ကိုလဲ ဦးသန္းလွ ကို ေၾကြးအတြက္ေပး လိုက္ပါ“ လို႕ေျပာသည္။

ကၽြန္ေတာ္က အခုမရွိေသးလို႕မေပးႏိုင္ေသးဘူးလို႕ ေျပာလိုက္ပါသည္။ဦးျမင့္ေအာင္က ကၽြန္ေတာ့္ကို မေပးရင္ မင္းလယ္ ၅ဧက ကို သိမ္းမယ္လို႕ေျပာျပီး တစ္ပတ္အၾကာမွာ စာထြက္ျပီး သိမ္းခဲ့ပါသည္။ အဲဒီေနာက္ျ မိဳ႕နယ္ ဥကၠ႒ ဦးလွေသာင္းကို ကၽြန္ေတာ္ တိုင္ၾကားခဲ့ပါသည္။ အေရးမယူပါဘူးခရိုင္ဥကၠ႒ကို ကၽြန္ေတာ္ေနာက္ထပ္ တိုင္ၾကားခဲ့ ပါသည္။ခရိုင္ဥကၠ႒ကလည္းအေရးမယူခဲ့ပါဘူး ။

အဲဒီေနာက္ ကၽြန္ေတာ္(၂၅ရက္၆လပိုင္း၂၀၁၀ခုႏွစ္ ) ရန္ကုန္တိုင္းမွဴးဦး၀င္းျမင့္ထံသို႕တိုင္ၾကား ခဲ့ပါသည္။ ရန္ကုန္တိုင္း မွဴးထံမွ ခရိုင္ကေန ျပီး (၁၆ရက္၉လ၂၀၁၀ခုနစ္) ခရမ္းျမိဳ႕နယ္မရကဥကၠ႒ထံသို႕ စာေရာက္ ခဲ့ပါသည္။

အဲဒီေနာက္ေက်းရြာဥကၠ႒ကို ဘယ္အခ်ိန္စစ္ေဆးတယ္ဆိုတာ မသိပါဘူး။ကၽြန္ေတာ္၂၉ရက္ ၂၀၁၀ခုနစ္မွာ ကၽြန္ေတာ္ကိုေခၚျပီး စစ္ေဆးခဲပါသည္။ကၽြန္ေတာ္ျပတဲ့ အသိသက္ေသေတြကို ၁လ ၂၀၁၁ ခုနစ္ကေနေခၚျပီး စစ္ေဆးပါသည္။ေနာက္၁လ ပိုင္း၆ရက္ေန႕က လက္မွတ္ေခၚ ထိုးခိုင္းပါသည္။

ကၽြန္ေတာ့္စစ္ခ်က္ေတြကို ကၽြန္ေတာ္ျပန္ဖတ္ၾကည့္ပါသည္။ ကၽြန္ေတာ္ထြက္ဆိုတဲ့အတိုင္းမဟုတ္ပါဘူးလို႕ ကၽြန္ေတာ္ေျပာတဲ့အခါ ၾကေတာ့အတြင္းေရးမွဴးဦး၀င္းၾကည္က ဒါဆိုရင္ ျပန္ေျပာပါလို႕ ေျပာပါသည္၊ ကၽြန္ေတာ္ေနာက္တစ္ခါ စကားေတြကို ျပန္ျပီး ထြက္ဆိုခဲ့ပါသည္။

အဲဒီစစ္ခ်က္ေတြ (၉လ၊၁၀လ ) ရွိပါျပီ အခုအခ်ိန္ထိဘာမွ အျဖဴ အမဲမသိရေသးပါဘူး။ ဒါ့ေၾကာင့္ သက္ဆိုင္ရာကေဆာင္ ရြက္ေပးပါရန္ ကၽြန္ေတာ္အခုတိုင္ၾကားရျခင္းျဖစ္ပါသည္။


လယ္သမားၾကီးဦးလွစိုး
(ေအာက္က်င္းေက်းရြာ)