စူပါမားကတ္ႀကီး အခ်ဳိ႕တြင္ ေရာင္းခ်ေနေသာ ကုန္ပစၥည္းအခ်ိဳ႕၏ ၀ယ္စဥ္က ေစ်းႏႈန္းႏွင့္ ေငြရွင္းသည့္အခါ ေစ်းႏႈန္းမ်ားကုိ ကုတ္နံပါတ္ မွား႐ိုက္မႈေၾကာင့္ ေစ်းႏႈန္း မမွန္မကန္မႈမ်ား ျဖစ္လာေၾကာင္း ကိုယ္ေတြ႕ ႀကံဳေတြ႕ ရသူမ်ားထံမွ သိရသည္။
“ကၽြန္မက ပစၥည္းေတြ အားလံုး၀ယ္ၿပီးေတာ့ ေကာင္တာမွာ ေငြသြားရွင္းတယ္။ ေငြလက္ခံ ျဖတ္ပိုင္းထြက္လာေတာ့ ကိုယ္မွန္းထားတဲ့ ပမာဏနဲ႔ နည္းနည္းေလး ကြာေနတဲ့အတြက္ ျဖတ္ပုိင္းကို ၾကည့္လုိက္မိတယ္။ ခါတုိင္းဆိုရင္ေတာ့ မၾကည့္မိပါဘူး။
အဲဒီမွာ ကိုယ္မ၀ယ္ထားတဲ့ ေစ်းႏႈန္းနဲ႔ ပစၥည္းျဖတ္ပိုင္း ထပ္ဆံုးမွာေတြ႕လုိ႔ ေမးၾကည့္ေတာ့ ၀ယ္ထားတဲ့ ပစၥည္းထဲက ပစၥည္းတစ္ခုရဲ႕ နာမည္ကုိ ေျပာတယ္။ ဒါနဲ႔ ကၽြန္မလဲ ကပ္ထားတဲ့ ပစၥည္းေစ်းႏႈန္း မွားတာပဲလုိ႔ ထင္ခဲ့တယ္။ အိမ္ေရာက္ေတာ့ ကၽြန္မမွားတာ မဟုတ္ဘဲ သူတုိ႔ မွားေနမွန္းသိတာ။
အမွန္ေတာ့ ကၽြန္မ၀ယ္လာတာက ျပည္တြင္းျဖစ္ ပစၥည္းပါ။ သူတုိ႔က ကုတ္နံပါတ္ မွား႐ိုက္လိုက္တာက တျခားပစၥည္း နာမည္တစ္ခုပါ။ ဒါေၾကာင့္ ကၽြန္မ၀ယ္လာတဲ့ ပစၥည္းတန္ဖိုးရဲ႕ တစ္ေထာင္ ေက်ာ္ေလာက္ ေပးခဲ့ရတယ္။ ဒါမ်ိဳးက အမွန္ဆိုရင္ ေကာင္တာက ၀န္ထမ္းတစ္ဦးရဲ႕ အမွားပဲ။ ကုတ္နံပါတ္ကုိ မသိဘဲနဲ႔ မွား႐ိုက္တယ္။ သိသိႀကီးနဲ႔ လုပ္တာဆိုရင္လဲ အဲဒီလုိမ်ိဳး ဘယ္ႏွစ္ဦးကို လုပ္ခဲ့တယ္ဆိုတာ မသိ ႏုိင္ဘူး” ဟု ကုိယ္တုိင္ ႀကံဳေတြ႕ခဲ့ရသူ ႐ံုး၀န္ထမ္း တစ္ဦးက ေျပာသည္။
ထုိကဲ့သို႔ ျဖစ္ရျခင္းသည္ ႐ံုး၀န္ထမ္း အခ်ိဳ႕၏ ေပါ့ဆမႈေၾကာင့္ သို႔မဟုတ္ ေစ်း၀ယ္သူ မ်ားျပားေနသည့္ အခ်ိန္တြင္ အလ်င္လိုမႈ ျဖစ္ရျခင္းမ်ား ေၾကာင့္လညး္ ျဖစ္ႏုိင္သည္ဟု ဆိုသည္။ ယင္းကဲ့သို႔ေသာ အျဖစ္မ်ား ရွိေနျခင္းေၾကာင့္ ၀န္ထမ္းမ်ား ခန္႔ထားရာတြင္ ေသခ်ာစြာ စိစစ္ေရြးခ်ယ္ကာ ခန္႔ထားရန္ လိုအပ္လာၿပီ ျဖစ္ေၾကာင္း Flower News ဂ်ာနယ္တြင္ ေဖာ္ျပထားပါသည္။
“ကၽြန္မက ပစၥည္းေတြ အားလံုး၀ယ္ၿပီးေတာ့ ေကာင္တာမွာ ေငြသြားရွင္းတယ္။ ေငြလက္ခံ ျဖတ္ပိုင္းထြက္လာေတာ့ ကိုယ္မွန္းထားတဲ့ ပမာဏနဲ႔ နည္းနည္းေလး ကြာေနတဲ့အတြက္ ျဖတ္ပုိင္းကို ၾကည့္လုိက္မိတယ္။ ခါတုိင္းဆိုရင္ေတာ့ မၾကည့္မိပါဘူး။
အဲဒီမွာ ကိုယ္မ၀ယ္ထားတဲ့ ေစ်းႏႈန္းနဲ႔ ပစၥည္းျဖတ္ပိုင္း ထပ္ဆံုးမွာေတြ႕လုိ႔ ေမးၾကည့္ေတာ့ ၀ယ္ထားတဲ့ ပစၥည္းထဲက ပစၥည္းတစ္ခုရဲ႕ နာမည္ကုိ ေျပာတယ္။ ဒါနဲ႔ ကၽြန္မလဲ ကပ္ထားတဲ့ ပစၥည္းေစ်းႏႈန္း မွားတာပဲလုိ႔ ထင္ခဲ့တယ္။ အိမ္ေရာက္ေတာ့ ကၽြန္မမွားတာ မဟုတ္ဘဲ သူတုိ႔ မွားေနမွန္းသိတာ။
အမွန္ေတာ့ ကၽြန္မ၀ယ္လာတာက ျပည္တြင္းျဖစ္ ပစၥည္းပါ။ သူတုိ႔က ကုတ္နံပါတ္ မွား႐ိုက္လိုက္တာက တျခားပစၥည္း နာမည္တစ္ခုပါ။ ဒါေၾကာင့္ ကၽြန္မ၀ယ္လာတဲ့ ပစၥည္းတန္ဖိုးရဲ႕ တစ္ေထာင္ ေက်ာ္ေလာက္ ေပးခဲ့ရတယ္။ ဒါမ်ိဳးက အမွန္ဆိုရင္ ေကာင္တာက ၀န္ထမ္းတစ္ဦးရဲ႕ အမွားပဲ။ ကုတ္နံပါတ္ကုိ မသိဘဲနဲ႔ မွား႐ိုက္တယ္။ သိသိႀကီးနဲ႔ လုပ္တာဆိုရင္လဲ အဲဒီလုိမ်ိဳး ဘယ္ႏွစ္ဦးကို လုပ္ခဲ့တယ္ဆိုတာ မသိ ႏုိင္ဘူး” ဟု ကုိယ္တုိင္ ႀကံဳေတြ႕ခဲ့ရသူ ႐ံုး၀န္ထမ္း တစ္ဦးက ေျပာသည္။
ထုိကဲ့သို႔ ျဖစ္ရျခင္းသည္ ႐ံုး၀န္ထမ္း အခ်ိဳ႕၏ ေပါ့ဆမႈေၾကာင့္ သို႔မဟုတ္ ေစ်း၀ယ္သူ မ်ားျပားေနသည့္ အခ်ိန္တြင္ အလ်င္လိုမႈ ျဖစ္ရျခင္းမ်ား ေၾကာင့္လညး္ ျဖစ္ႏုိင္သည္ဟု ဆိုသည္။ ယင္းကဲ့သို႔ေသာ အျဖစ္မ်ား ရွိေနျခင္းေၾကာင့္ ၀န္ထမ္းမ်ား ခန္႔ထားရာတြင္ ေသခ်ာစြာ စိစစ္ေရြးခ်ယ္ကာ ခန္႔ထားရန္ လိုအပ္လာၿပီ ျဖစ္ေၾကာင္း Flower News ဂ်ာနယ္တြင္ ေဖာ္ျပထားပါသည္။