01 September 2012

၃၁ ႏွစ္တဲ့ဗ်ာ
(၃၁) ႏွစ္တဲ့ဗ်ာ …
အေရးအေၾကာင္းေတြက စလာခဲ့ၿပီေပါ့ … ကၽြန္ေတာ္တို႔ရဲ႕ အေတြးအေခၚေတြက ထက္ျမက္ေနဆဲ။
(၃၁) ႏွစ္တဲ့ဗ်ာ …
ေျခလွမ္းေတြက ေႏွးေကြးလာစၿမဲ … ကၽြန္ေတာ္တို႔ရဲ႕ လွမ္းခ်က္ေတြက တက္ၾကြေနဆဲ။
(၃၁) ႏွစ္တဲ့ဗ်ာ …
အ႐ြယ္ေႏွာင္းလို႔ ေဖးမကူတြဲ … ကၽြန္ေတာ္တို႔ရဲ႕ ေဖးမမႈက လူသားမ်ိဳးစံုဘဲ။
(၃၁) ႏွစ္တဲ့ဗ်ာ …
ျဖတ္သန္းမႈေတြက ဘဝမ်ိဳးစံုဘဲ … ကၽြန္ေတာ္တို႔ရဲ႕ ဘဝေတြကေတာ့ သီလလံုဆဲ။
(၃၁) ႏွစ္တဲ့ဗ်ာ …
ဇရာဖက္ကို ေျခလွမ္းလာၿပီဘဲ … ကၽြန္ေတာ္တို႔က ေလာကႀကီးတစ္ခုလံုးကို ႏုပ်ိဳေနေအာင္ေဖးမေနဆဲ။
(၃၁) ႏွစ္တဲ့ဗ်ာ့ …
ကၽြန္ေတာ္န႔ဲ သူမတို႔က မယိမ္းမယိုင္႐ွိေနဆဲ … ကၽြန္ေတာ္တို႔ရဲ႕ ဦးတည္အရပ္ကား အစဥ္ထာဝရ
ၿငိမ္းခ်မ္းေနမည့္ အရပ္ေဒသတစ္ခုဘဲ။
(ေက်ာ္သူ)
(ၾသဂုတ္လ (၃၁) ရက္ေန႔တြင္ ၾကေရာက္ေသာ ကၽြန္ေတာ္ ေက်ာ္သူႏွင့္ ကၽြန္ေတာ့္ရဲ႕ ပါရမီျဖည့္ဖက္ ေ႐ႊဇီးကြက္တို႔၏ မဂၤလာႏွစ္ (၃၁) ႏွစ္ေျမာက္ ေန႔ရက္အတြက္ ျပည္ပမွ ေရးဖြဲ႔လိုက္တဲ့ ႏွလံုးသားထက္မွ စာသားစု)
(မ်က္လံုးခ်င္း ဘယ္ေလာက္ေဝးေဝး ႏွလံုးသားခ်င္း နီးနီးေလး႐ွိေနဖို႔ပါဘဲ)
တိုင္းျပည္အက်ိဳး၊ အမ်ားအက်ိဳး မနားမေန ထမ္းရြက္ သယ္ပိုးေဆာင္ရြက္ေနတဲ႔ လက္တြဲညီလွတဲ့  အကိုၾကီး ကိုေက်ာ္သူႏွင့္ အမမေရႊဇီးကြက္တို႔ရဲ့ ၃၁ႏွစ္ေျမာက္ မဂၤလာေန႔ရက္မွသည္.. ေနာင္ႏွစ္(၁၀၀)တိုင္ျပီး တိုင္းက်ိဳး၊ ျပည္က်ိဳး၊ အမ်ားအက်ိဳးကို ဆက္လက္ သယ္ပိုး ထမ္းေဆာင္ ႏိုင္ပါေစေၾကာင္း ဆုမြန္ေကာင္း ေတာင္းလိုက္ပါတယ္...။
ျမတ္ေလးငံု