11 March 2012

ေဒၚေအာင္ဆန္းစုၾကည္ မြန္ျပည္နယ္ ခရီးစဥ္ သတင္းဓာတ္ပုံ မွတ္တမ္း

က်ိဳက္ထိ္ုျမိဳ႕ျမင္ကြင္း
စစ္ေတာင္းတံတား အဆင္းတြင္လာေရာက္ၾကိဳဆိုသူမ်ားကိႏုတ္ဆက္စဥ္


ေဒၚေအာင္ဆန္းစုၾကည္ ေ၀ါျမိဳ႔တြင္ ႏုတ္ဆက္စဥ္


ဘီးလင္းျမိဳ႕မွ တာ၀န္ရွိသူမ်ားလမ္းရွင္းေပးေနစဥ္


ျပိဳင္တူတြန္းလွ်င္ေရြ႕ႏိုင္ပါတယ္။ ကၽြန္မကေတာ႔ေလာေလာဆယ္ ေတာ႔ေမာ္လျမိဳင္ကိုေရြ႕ရအုန္းမယ္





သထံုျမိဳ႕လယ္ ေရႊစာရံ ဘုရားအနီး ႀကိဳဆိုသည့္ လူထုႏွင့္ ေဒၚေအာင္ဆန္းစုၾကည္




ကရင္တိုင္းရင္းသားမ်ားမွ ကရင္ဒံုးယိမ္းျဖင္႔ၾကိဳဆိုေနၾကပံု


ပအို၀္႔ တိုင္းရင္းသားမ်ားမွ တိုင္းရင္းသားရိုးရာအကမ်ားျဖင္႔ ၾကိဳဆိုေနၾကပံု

ညစာစားပြဲမွျပန္လည္ထြက္ခြာလာသည္႔ျမင္ကြင္း.

ၿပိဳင္တူ တြန္းလ်င္ ေရြ႕ႏုိင္ပါတယ္ (ဘီးလင္းတြင္ ခဏတာေျပာခဲ့တဲ့ မိန္႔ခြန္း)

ျပည္သူေတြရဲ႕ႀကိဳဆုိမႈ ျပည္သူေတြရဲ႕ေထာက္ခံအားေပးမႈေၾကာင့္ ကၽြန္မတုိ႔ အားေတြက ဘယ္ေတာ့မွ မေလ်ာ့သြားပါဘူး အခုေရွ႕မွာ ေရးထားသလုိမ်ိဳးေပါ့ ၿပိဳင္တူတြန္းလုိ႔ရွိရင္ ေရြ႕ႏုိင္ပါတယ္လုိ႔... ကၽြန္မတုိ႔ႏုိင္ ငံကို ေရႊ႕ၾကစို႔ လုိ႔ ကၽြန္မေျပာခ်င္ပါတယ္ ကၽြန္မတုိ႔ ႏိုင္ငံကို ေရႊ႕ဖုိ႔ ဟာ ဆက္ၿပီးေတာ့လုပ္သြားရမဲ့ လုပ္ငန္းေပါ့ေနာ္ အခု အခုခ်က္ျခင္းလက္ငင္းလုပ္ရမွာကေတာ့ ကၽြန္မတုိ႔ေမာ္လၿမိဳင္ ဘက္ေရႊ႕ရပါမယ္လုိ႔ ေျပာခ်င္ပါတယ္ ဘီးလင္းၿမိဳ႕သူၿမိဳ႕ သားအားလံုး က်န္းမာခ်မ္းသာၾကပါေစ

သတင္း.. ၊ဓာတ္ပုံ ....Yangon Press International