22 February 2012

ဖုန္းပိုင္ရွင္မ်ား အလိမ္မက်ေစရန္ႏွင့္ လိမ္လည္ေနသူ ငလိမ္ေကာင္အား ဖမ္းဆီးေဖာ္ထုတ္ေပးပါရန္

ကၽြန္ေတာ္သည္ ရခိုင္ျပည္နယ္ ေပါက္ေတာၿမိဳ႔နယ္ ေျမာက္ပိုင္း ေက်းရြာတစ္ရြာမွ ရြာသား တစ္ေယာက္ျဖစ္ပါသည္။ ၁၅- ၁၀ - ၂၀၁၁ ေန႔တြင္ ကၽြန္ေတာ္ ဖုန္းအား ဗိုလ္မွဴး ဦးတင္ျမင္႔ဟု ဆိုသူက သူ႕ ကို သူ ပထမဆံုး မိတ္ဆက္ၿပီး ဝမ္းသာစရာ သတင္းေကာင္းတစ္ခုေျပာမည္ဟု အစခ်ီကာ ယခုကဲ့သို႕ ေျပာဆိုလာပါသည္။

"ခင္ဗ်ားဟာ ေတာ္ေတာ္ကံေကာင္းတဲ႔သူပဲ ဘာျဖစ္လို႔လဲဆိုေတာ့ အခု ၂၀၁၁ ခု ၁၀ လပိုင္း အတြင္းမွာ ခင္ဗ်ား တို႔လို CDMA ဖုန္းပိုင္ရွင္ ( ၅၀၀ ) ဥိီးကို သိန္း(၁၀၀၀)ဆုကေန အနည္းဆံုး (၁၀)သိန္းဆုထိ ဗလာမပါ ကံစမ္းမဲႏႈိက္မယ္။ အဲဒါေၾကာင့္ ခင္ဗ်ား နာမည္အရင္း၊ မွတ္ပံုတင္အမွတ္၊ ေနရပ္ လိပ္စာတို႔ကို တစ္ဆိပ္ေလာက္ေပးလို႔ရမလား။ ခင္ဗ်ားဟာ တကယ္႔ ကံထူးရွင္တစ္ေယာက္ပဲ ဖုန္းပိုင္ရွင္တိုင္း ကံစမ္းခြင့္မရဘူး။ အခုလိုကံထူးရွင္ ၅၀၀ ကိုေရြးခ်ယ္တဲ႔အခါ ခင္ဗ်ား ကံထူးတာ ျဖစ္တယ္။ ဟုတ္ၿပီ….ရွင္းတယ္ေနာ္။ နာမည္ေတြနဲ႔အတူ မွတ္ပံုတင္နံပါတ္ေတြကို တစ္ဆိတ္ေလာက္ ေျပာပါအံုး… ကံထူးရွင္ႀကီးရယ္ " ဟု ဒီအတိုင္းပဲ ေျပာပါသည္။

ကၽြန္ေတာ္လည္း အနားမွာရိွေသာ ကၽြန္ေတာ္ဇနီးႏွင့္ တိုင္ပင္ၿပီး က်ေနာ္နာမည္ မွတ္ပံုတင္ နံပါတ္မ်ားႏွင့္ အတူ ေနရပ္ လိပ္စာအျပည္႔စံုေပးလိုက္ပါသည္။ ေနာက္ၿပီး သူဘာေျပာလဲဆိုေတာ့ "ခင္ဗ်ား စိတ္ဝင္စားတယ္ဆိုရင္ အဲဒီလို ကံစမ္းတဲ့ပြဲမွာ တရားဝင္ ယွဥ္ၿပိဳင္ ပါဝင္နိဳင္ေရး အတြက္ မွတ္ပံုတင္ျပီး ေလွ်ာက္ထားရမွာ ျဖစ္တဲ႔အတြက္ ေငြ တစ္သိန္း(၁၀၀၀၀၀) က်ေနာ့္ဆီကို လႊဲေပးရမွာ ျဖစ္တယ္။ က်ေနာ္ကေန ခင္ဗ်ားအတြက္ အစစအရာရာ ကူညီေဆာင္ရြက္သြားမွာျဖစ္တယ္။ ေလွ်ာက္လႊာ တရားဝင္သြားတဲ႔အခါ ဘယ္ေန႔ကံထူးရွင္ေရြးမယ္ဆိုတာ ခင္ဗ်ားကို အေၾကာင္း ၾကားမယ္။ ဟုတ္ပီလား။ ၾကာတယ္ေနာ္။ က်ေနာ္လည္း သိပ္အခ်ိန္မရဘူး။ ခင္ဗ်ားလိုပဲ ေနာက္ ကံထူးရွင္ေတြကိုလည္းေျပာရအံုးမယ္။ ေငြလဲႊေပးလိုက္မယ္မဟုတ္လား။ မဟုတ္ရင္ ခင္ဗ်ားကို ခ်န္ထားလိုက္လိမ္႔မယ္။ ဘယ္လိုလဲ” ဟု လံုးဝ အတည္ေပါက္ျဖင့့္ ေျပာလာပါသည္။

ကၽြန္ေတာ္္လည္း အခုလို တစ္ခါမွ အေတြ႕ အႀကဳံ မရိွတဲ့ အတြက္ " ဟုတ္ၿပီ ကၽြန္ေတာ္ဘယ္ေန႔ ေနာက္ဆံုးထားၿပီး ေငြလႊဲ ေပးလိုက္ရမွာလဲ” ဟု ေမးပါသည္။ သူက “ ဒါဆို မနက္ျဖန္ ေနာက္ဆံုး ထားၿပီးလႊဲေပးလိုက္။ ျမန္ေလေကာင္းေလပဲ။ ဒီကိစၥကကို တစ္ျခား ဘယ္သူကိုမွ အသိမေပးနဲ႕ေနာ္” ဟု ထပ္ျပီး ေျပာလာပါသည္။

" ဟုတ္ပါၿပီ ကၽြန္ေတာ္ကို လႊဲေပးမယ္႔သူနဲ႕ လိပ္စာကို ေျပာပါအံုး။ က်ေနာ္လည္း လႊဲေပးသင္႔ မေပးသင္႔ တုိင္ပင္စရာ ရွိတာေတြကို တိုင္ပင္ၿပီး လႊဲေပးလိုက္ပါမယ္" ဟုဆိုပါသည္။ ထိုအခါ သူက " တကယ္လို႔ ခင္ဗ်ား မရွင္း မလင္းလို႔ အေသးစိတ္ သိလိုရင္ ဒီဖုန္းကို ေခၚလိုက္ပါ" ဟုေျပာၿပီး ဖုန္းခ်သြားခဲ့ပါသည္။

ဒီသတင္းကို ကၽြန္ေတာ္ စံုစမ္းၾကည္႔ေတာ႔ တစ္ျခား သူေတြလဲပဲ အခုလို ကံစမ္းမဲ ေဖါက္မယ့္ သတင္း ေပးခံရတဲ႔ သူေတြ ရိွသလို အမွန္တကယ္ ေငြလႊဲေပးလိုက္တဲ႔ သူေတြလည္း ရိွေနၾကတယ္လို႕ ကၽြန္ေတာ္ သိလာခဲ့ရပါသည္။ ေငြလႊဲေပးလိုက္ၿပီးတဲ႔ ေနာက္ပိုင္းတြင္ သူတို႕ဆီကို ဖုန္းဆက္ ၾကည္႔ေတာ႔ စက္ပိတ္ထားေၾကာင္း ယခုလို ကၽြန္ေတာ္ သိလာရပါသည္။

ကၽြန္ေတာ္လည္း အမွန္အတိုင္း ဝန္ခံရင္ ဒီသတင္းကိုၾကား ၾကားခ်င္ေတာ႔ အမွန္တကယ္ ဝမ္းသာ သြားခဲ႔ပါသည္။ အမွန္ ေငြလႊဲေပးလိုက္ဖို႔ အစီစဥ္ရိွခဲ့ပါသည္။ သုိ႕ေသာ္ သူေျပာတဲ႔ ထဲမွာ “ ဒီကိစၥကို ဘယ္သူ႕ကိုမွ အသိမေပးပါနဲ႔” ဆိုေသာ စကားကို သံသယဝင္မိရာ ပတ္၀န္းက်င္ကို စံုစမ္းရာမွ ထိုသို႕ သိလာရျခင္း ျဖစ္ပါသည္။ သုိ႕မဟုတ္ပါက ကၽြန္ေတာ္လည္း သူပစ္မွတ္ထားသည့္ သားေကာင္ျဖစ္သြားမွာ က်ိန္ေသပါသည္။

ထိုကဲ့သို႕ သံသယလည္းဝင္ေသာ္လည္း အနည္းငယ္ခန္႕ ဆက္ယံုၾကည္ေနသျဖင့္ သူ႕ဆီသို႕ ကၽြန္ေတာ္ သူေပးထားေသာ ဖုန္းနံပတ္ျဖင့္ ေနာက္တစ္ေန႔ ဆက္ၾကည္႔ပါသည္။ ဗိုလ္မွဴး ဦးတင္ျမင့္ ဆုိသည့္ လူကိုပဲ တစ္ခါတည္းတန္းေတြ႕ပါသည္။ ဒီတစ္ခါလည္း အယင္တစ္ခါ ကထက္ေတာင္ ေသခ်ာေအာင္ေျပာလိုက္ေသးသည္။ ခံလိုက္ရတဲ႔ လူေတြက သတိေပးမွ က်ေနာ္ ဖုန္းမဆက္ဘဲ ႏွစ္ရက္ေလာက္ၾကာသြားပါသည္။ သူ႕ဆီက ဖုန္းျပန္လာပါသည္။ ဒီတစ္ခါ သူေျပာသည္မ်ားကို မယံုေတာ့သည့္ အျပင္ သူကို ကၽြန္ေတာ္က ငလိမ္ေကာင္ဆုိၿပီး ေဒါသထြက္ လာကာ ေနာက္ထပ္ “ ဘယ္ေတာ့မွ ခင္ဗ်ား မဆက္သြယ္လာနဲ႔။ ခင္ဗ်ားဟာ ငလိမ္ေကာင္ ခင္ဗ်ား ဒီလို ဘယ္ ႏွစ္ေယာက္ ေလာက္ကို လိမ္ဖူးပီးပီလဲ“ ဟု ကၽြန္ေတာ္ ေဒါသသံနဲ႕ ေဟာက္လိုက္မွ သူဖုန္းခ်သြားပါသည္။ ေနာက္ထပ္ တစ္ခါမွလည္း ကၽြန္ေတာ္ဆီကို ဖုန္းမဆက္လာေတာ့ပါ။

ကၽြန္ေတာ္ အသိေပးလိုသည္မွာ တခ်ိဳ႕လည္း ကၽြန္ေတာ္လို ၾကံဳဖူးက ၾကံဳႏိုင္ပါသည္။ ခံလိုက္ရ သူမ်ားလည္း ရွိႏိုင္သလို မၾကံဳဖူးေသးသူမ်ားလည္း ရွိႏိုင္ပါသည္။ သုိ႕အတြက္ ကၽြန္ေတာ္ ေျပာခ်င္သည္မွာ ယခုလို ျဖစ္ခဲ႔ရင္ လံုးဝမယံုမိေစဖို႕ အထူးအတိေပးခ်င္ပါသည္။ ငလိမ္ဆိုသူမ်ားမွာ လူယံု ၾကည္ေအာင္ လိမ္ဖို႔ အထူး တတ္ကၽြမ္းပါသည္။ ၎မွာ သူတို႕၏ ပညာရပ္ ျဖစ္ပါသည္။ သူတို႔ တစ္ဘက္ကမ္းခတ္ တတ္ကၽြမ္းေအာင္ ေလ႔လာဆည္းပူး သုေတသနျပဳထားေသာ ငလိမ္မ်ား ျဖစ္ေသာေၾကာင့္ ယခုကဲ့သို႕ ငလိမ္မ်ားကို လံုးဝ (လံုးဝ) မယံုၾကည္ ၾကပါရန္ (ေစတနာေကာင္းျဖင္႔) သက္ဆိုင္ရာ ဖံုးကိုင္ေဆာင္ထား သူမ်ားကို နိရဥၥရာ သတင္းဌာနတိုက္မွ တုိက္တြန္းလိုပါသည္။ အဲဒီလူ ငလိမ္ ကို ေဖာ္ထုတ္ ဖမ္းဆီးၿပီး အေျခ အေနမွန္ကို လူေတြ သိေအာင္ အခုလိုပဲ လုပ္ေစခ်င္ပါသည္။ သူဖုန္းနံပါတ္မွာ 0973115247 ျဖစ္ပါသည္။ ဒါဟာ ငလိမ္ေကာင္းရဲ႕ဖုန္းနံပါတ္ပါ။

ေပါက္ေတာသား
ရခိုင္ျပည္နယ္

မူရင္း..နိရဥၥရာ