15 August 2009

*ထူးအိမ္သင္(၅)ႏွစ္ျပည္႔* ေမွာ္ဆရာၾကီးအလြမ္း

*ထူးအိမ္သင္(၅)ႏွစ္ျပည္႔ *သတိတရနဲ႔ေရးလုိက္ပါတယ္.က်မရဲ႔အၾကိုက္ဆုံး အဆုိေတာ္တဦးပါ.
သူ႔ရဲ႔သီခ်င္းေတြကို က်မရဲ႔အကိုနဲ႔ အျမဲတူတူဂီတာတီးျပီး ဆုိေနၾကပါ.(၉၃)ခုနွစ္.ဇူလုိင္လ(၁)ရက္.
သူရဲ႔႔အသက္(၃၀)ျပည္႔ေမြးေန႔မွာ
အမ်ိဳးသားကဇာတ္ရုံ မွာတကိုယ္ေတာ္ဆုိခဲ႔ပါတယ္. က်မကိုယ္တုိင္သြားၾကည္႔ခဲ႔ရပါတယ္.

ေလးျဖူကလဲ သူေမြးေန႔ကိုဂုဏ္ျပုတဲ႔ အေနနဲ႔*အလင္းေရာင္*သီခ်င္းေလးကိုစဆုိခဲ႔ပါတယ္.
ေလးျဖူကအလင္းေရာင္ စီးရီးမထြက္ေသးပါဘူး. က်မနဲ႔စံပါယ္ဦးေတးသံသြင္းမွာေတြ႔လဲ
သူကိုမိတ္ဆက္ ဘာလမ္းမွာေတြ႔လဲနုတ္ဆက္ ေနာက္က်မတုိ႔သူငယ္ခ်င္း ေတြကိုသူသိလာခဲ႔ပါတယ္.

ခင္ဘုိ႔လဲေတာ္ေတာ္ေကာင္းပါတယ္. ေနာက္တခုကေတာ႔ အေမေတြအတြက္သူဆုိခဲ႔တဲ႔ သီခ်င္းေတြ
ေၾကာင္႔လဲသူကိုေလးစားမိပါတယ္. သူထြက္ခဲ႔သမ်ွ သီခ်င္းေတြကို ခုထိအလႊတ္ရခဲ႔ပါတယ္
ေက်ာင္းစာသာေမ႔ရင္ေမ႔မယ္ က်မကို သူငယ္ခ်င္းေတြကထူးအိမ္သင္ သရဲလု႔ိေတာင္ ေျပာခံရပါတယ္.

က်မလုိဘဲလူေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားလဲ ၾကိုက္ၾကတယ္ေနာ္. သူနဲ႔ဖေရဇာမွာ ေတြ႔ရင္ဘာသီခ်င္းေလး
ေတြကေကာင္းတယ္ လူငယ္ေတြအတြက္သီခ်င္းမ်ားမ်ားစပ္ျပီး ဆုိဘုိ႔ ေျပာျဖစ္ခဲ႔ပါတယ္
ဘားလမ္းကိုညေနဆုိ က်မတုိ႔အုပ္စု သစ္ေမႊးအေအးဆုိင္မွာထုိင္ရင္ သူကိုစံပါယ္ဦးေရွ႔က
လဘက္ရည္ဆုိင္မွာ ရွာရတဲ႔မ်က္လုံး တခါခါမေတြ႔ပါဘူး.

ကိုထူးအိမ္သင္သီခ်င္းေတြက တကယ္ခံစားခ်က္ေတြနဲ႔ေရးခဲ႔တာပါ နာရီေပၚကမ်က္ေရစက္မ်ား အေခြထြက္တုံးကဆုိ က်မကငယ္ေသးပါတယ္. ၈တန္း ၉တန္းေလာက္ဘဲရွိပါေသးတယ္.
သီခ်င္းအားလုံးကိုၾကိုက္ခဲ႔ရတာပါ.ေနာက္အေခြေတြလဲ အားလုံးၾကိုက္ပါတယ္.“ရင္ခုန္ရင္အခ်စ္”ဆုိတဲ႔သီခ်င္းကေတာ႔ က်မအကိုနဲ႔ တူတူသိပ္ဆုိခဲ႔တာေပါ႔
“ေဝးသြားတဲ႔အခါ” အုိ အားလုံးၾကိုက္ပါတယ္.

ေနာက္အေမအတြက္ဆုိခဲဲ႔တဲ႔ သီခ်င္းေတြ အေမ့ရဲ႕ ဒုကၡအိုးေလး,အေမ႔အိမ္,ေမေမေနေကာင္းလား,
အေမ႔ေအးရိပ္,ေၾကြးေဟာင္းဆပ္ခြင္႔ျပုပါအေမ,ေက်းဇူးပါေမေမ,က်မ ဆုိေနၾကေတြပါ.သူကို႔ ကိုငွက္လို႔ ခင္တဲ႔လူေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားေခၚၾကေပမဲ႔ က်မတုိ႔အုပ္စုကေတာ႔ သူကိုေမွာ္ဆရာၾကီးလုိ႔ေခၚၾကတာပါ. က်မတုိ႔သူငယ္ခ်င္းအားလုံး သူကိုၾကိုက္ၾကတာပါ.

သီခ်င္းဆုိတတ္တဲ႔ အကိုၾကီးအသံအတက္အျမင္႔၊ အျဖတ္အေတာက္၊ အားလုံးကိုပုိင္နူိင္စြာ၊
ဆုိတတ္တဲ႔ သီခ်င္းရသအမ်ိဳးမ်ိဳး၊ သံစဥ္အမ်ိဳးမ်ိဳး၊ ဆုိတတ္ပါတယ.္လူငယ္ေတြေတာ္ေတာ္ၾကိုက္ႏွစ္သက္
တဲ႔အသံေမွာ္ဆရာ ကိုထူးအိမ္သင္ပါ. ဘာဂ်ာေလးကိုထုတ္ျပီးမႈတ္တတ္တဲ႔ ကိုထူးအိမ္သင္
တေယာက္သူခ်စ္တဲ႔ သူရဲ႔ပရိသတ္ေတြ ကို(၁၄.၈.၂၀၀၄)ေန႔မွာ ခြဲခြားသြားပါတယ္.

က်မေလးစားတဲ႔ က်မခ်စ္တဲ႔အနုပညာရွင္ရဲ႔ေနာက္ဆုံး ခရီးကိုက်မကိုယ္တုိင္လုိက္ပို႔ ခြင္႔ရခဲပါတယ္.
အမွတ္တရအေနနဲ႔ သူရဲ႔ယက္ေတာင္ေလး ေတာင္မရခဲ႔ရပါဘူး.လူေပါင္းမ်ားစြာလုိက္ပို႔ၾကတဲ႔ သူပရိသတ္ေတြ
အမ်ား ၾကီးၾကားထဲ မနည္းထုိးျပီး ျပန္လာခဲ႔ရပါတယ္.ကိုယ္ခ်စ္တဲ႔ အနုပညာရွင္တေယာက္ ကိုဆုံးရွူံးခဲ႔ရတာ
ႏွေျမာတသ ဝမ္းနည္းေၾကကြဲ မိပါတယ္.

သူနဲ႔ပါတ္သက္ျပီး ေရးမယ္ဆုိရင္ေတာ႔အမ်ားၾကီးပါ.က်မသီခ်င္းလုိ႔ခံစား တတ္ခဲ႔တာသူေၾကာင္႔ပါ.
သူဘာေၾကာင႔္ဘဲ ေသတာျဖစ္ျဖစ္ က်မစိတ္ထဲမွာေတာ႔ သူမေသပါဘူး.သူေသေပမဲ႔ သူအသံကေတာ႔
ထာဝရၾကားေနလုိ႔ပါ.သူအေၾကာင္းေရးေနခ်ိန္မွာ က်မသူသီခ်င္းေလးဖြင္႔ေရးေနလုိ႔ပါဘဲ.

သူအတြက္အမွတ္တရ အေနနဲ႔ေရးလုိက္ရလုိ႔ က်မ ၾကည္နူးခဲ႔ပါတယ္.
က်မစာေလးကိုနားခြင္႔ျပုပါရွင္. က်မလုိဘဲသူ႔ပရိသတ္ေတြလဲ ခံစားေနၾကမွာပါ.

မ်ွေဝခံစားနူိင္ပါေစ.

*ျမတ္ေလးငုံ*