16 August 2009

*နူိင္ငံျခားပို႔တဲ႔ ရြာေလး(သို႔) ၃၀၅ နူိ႔ဘုိး ဒုကၡသည္စခန္:*

*နူိင္ငံျခားပို႔တဲ႔ ရြာေလး(သို႔) ၃၀၅ နူိ႔ဘုိး္စခန္:* အေၾကာင္းေလး ကိုထင္ထားပါတယ္.
က်မတုိ႔လုိထုိင္းနူိင္ငံက ဒုကၡသည္လုိ႔ သတ္မွတ္ခံထားတဲ႔ လူေတြေနထုိင္ၾကတာပါ.
နူိင္ငံေရးနဲ႔ပတ္သက္တဲ႔ လူေတြက က်မတုိ႔နူိ႔ဘုိးကန္႔ထဲမွာ မ်ားၾကပါတယ္.
ရြာထဲမွာကေတာ႔ ကရင္ ဒုကၡသည္ ေတြမ်ားပါတယ္.။

က်မတုိ႔ေနတဲ႔ေနရာကိုေတာ႔ PAB အပိုင္းဆုိျပီးေတာ႔ သတ္မွတ္ေပးပါတယ္.
က်မေနတဲ႔အိမ္နံပါတ္ေလးကေတာ႔ (၃၀၅) ပါ.ဒီအိမ္ေလးထဲမွာ.က်မတုိ႔မိသားစု(၃)ေယာက္.
မအိ.ကိုနီတြတ္ေက်ာ္နဲ႔မေခ်.ဗညား.ကိုဘုိေလး.ကိုဘုိေအး.ကိုေဇာ္ဝင္းထြတ္.
ကုိေအာင္ေက်ာ္ေဇယ်(IT).အားလုံးေပါင္း(၁၁)ေယာက္ေနခဲ႔ၾကပါတယ္.
အျမဲရွိတဲ႔လူကေတာ႔(၅)ေယာက္ကေတာ႔အျမဲေနၾကတာေပါ႔။

သိပ္ေပ်ာ္ရႊင္ခဲ႔ၾကပါတယ္လူစုံရင္ေပါ႔. ညဘက္ဆုိရင္မီးက၆နာရီခဲြဆုိလာျပီးေလ. ေကာ္ဖီေလးေသာက္
သူအေၾကာင္းေျပာ ကိုယ္႔အေၾကာင္းေျပာထခါခါလဲ လုျပီးေတာ႔ေျပာၾက မီးည(၉)နာရီဆုိပိတ္
္ေထာင္ထဲအေၾကာင္းေတြ ျပန္ေျပာျပၾက ဗဟုသုတလဲရ စိတ္မေကာင္းလဲျဖစ္ၾက .
ရယ္စရာသိပ္ေျပာတတ္တဲ႔ ဗညားကေတာ႔ အျမဲေနာက္ေနၾကေပါ႔
ကိုဘုိေအးၾကီးကအျမဲျပုံးျပုံးနဲ႔ ေနတတ္တယ္.က်မတုိ႔အိမ္ရဲ႔ စားဘုိမႈးကေတာ႔မေခ်ပါ.
မအိကလဲတမ်ိဳးရယ္ရပါတယ္. က်မသားကလဲတမ်ိဳး. ဆူညံေနတဲ႔ေဂဟာေလးပါ။

မအိနဲ႔ဗညား မရွိရင္ က်မတုိ႔အိမ္ေလးကေတာ္ေတာ္ ပ်င္းဘုိ႕ေကာင္းပါတယ္.
က်မတုိ႔အိမ္မွာမိန္းခေလးေတြကလႊဲရင္ အားလုံးကေထာင္ထြက္ေတြပါဘဲ.
မိန္းခေလး(၃)ေယာက္မွာ က်မကေတာ႔ ေဖာေဖာပါဘဲ သားရွိေတာ႔ဘာမွမလုပ္
ရပါဘူး.မေခ်ကထမင္းဟင္းခ်က္. မအိကေတာ႔ေရျဖည္႔.က်မကသူတုိ႔ကိုေဘးကေနပြား
ေပးယုံပါဘဲ.။

ေရႊဘုိသားဗညားကစကားကၾကြယ္ မအိကစာေရးဆရာမ ေတြ႔ၾကရင္အခ်င္းပြား.
သူမွန္ကိုယ္မွားေတြ ျဖစ္ၾကျပီးရင္ျပန္တည္ ေပ်ာ္ဘုိ႔ေကာင္းပါတယ္.
စိတ္လဲမဆုိးၾကပါဘူး. ထမင္းစားရင္လဲ အမ်ားၾကီးဆုိေတာ႔ ေပ်ာ္ဘုိ႔ေကာင္းပါ.
လူစုံမွာထမင္းစားၾကတဲ႔က်မတုိ႔အိမ္ေလးပါ.။

ညီအကိုေမာင္ႏွမေတြလုိေနခဲ႔ၾကတဲ႔ က်မတုိ႔ေတြက ခုေတာ႔တျခားစီေနၾကရပါျပီး.
က်မတုိ႔က ၃၀၅ မွာက်န္ခဲ႔ရပါေသးတယ္. က်န္တဲ႔လူေတြအားလုံးကေတာ႔ အေမရိကန္
ကိုေရာက္ကုန္ပါျပီး ခုထိလဲေမာင္ႏွမေတြပါဘဲ. ဆူညံေနတဲ႔အိမ္ေလးကေတာ႔
ခုေတာ႔တိတ္ဆိတ္ေနတဲ႔ ေဂဟာေလးတခုျဖစ္ေနခဲ႔ ပါတယ္.ျငင္းခုန္ၾကတဲ႔ ဗညားနဲ႔ မအိ
တုိ႔မရွိလုိ႔ ရယ္သံေတြမၾကားျဖစ္ေတာ႔ဘူး ထမင္းဟင္းေကာင္းေကာင္း လဲမစားျဖစ္ေတာ႔ဘူး မေခ်မရွိလုိ႔ ေရျဖည္႔ေပးတဲ႔ မအိမရွိလုိ႔ေရေတြလဲပုံေတြမွာ အျမဲမျပည္႔ေတာ႔ပါဘူး. ျပံးျပုံးၾကီးနဲ႔
သူမ်ားေျပာတာနားေထာင္တတ္တဲ႔ ကိုဘုိေအးကိုလဲသတိရမိ. ျပည္ဆုံေတြ႔ဘုိ႔ဆုိတာက
သိပ္မလြယ္ တေနရာစီမွာ ဘ၀ေတြျပန္စျပန္ေတြ႔ၾကရင္ အရင္လုိဘဲ ျဖစ္ေနခ်င္ပါတယ.
္ က်မတုိ႔အိမ္ေလးကို အျမဲသတိတရနဲ႔ ေျပာျဖစ္ခဲ႔တဲ႔နူိ႔ဘုိးကန္႔ထဲက က်န္ခဲ႔တဲ႔လူေတြကေတာ႔ အျမဲေျပာၾကပါတယ္. ၃၀၅ အိမ္ေလးကအရင္လုိ႔ ရယ္သံေလးေတြ ဆူညံမေနေတာ႔ဘူးေနာ္ ဘာဘဲျဖစ္ျဖစ္လူဘဝေတြက ခဏေလးပါဘဲ.

ေနရတဲ႔အခ်ိန္ေလးမွာ ဘာေတြလုပ္ေပးနူိင္မလဲ သူမ်ားအတြက္ဘာေတြလုပ္ေပးခဲ႔နုိင္မလဲ.
ကိုယ္အတြက္ဘာေတြလုပ္နူိင္မလဲ. စဥ္းစားရင္နဲ႔က်မတုိ႔နူိင္ငံက ျမန္မာလူမ်ိဳးေတြခုဆုိရင္
ထုိင္းနူိင္ငံမွာရွိတဲ႔ ကန္႔(၉)ကန္႔ထဲမွာသိန္းေပါင္းမ်ားစြာေရာက္ ေနၾကပါတယ္.ျမန္မာလူမ်ိဳးတုိင္း ဒုကၡကိုယ္စီနဲ႔ယေန႔ထိ စခန္း(၉)ခုတုိင္းမွာေရာက္ေနဆဲပါဘဲ.ကုိယ္နူိင္ငံမွာေနခြင္႔ ေပးလုိ႔ေနရေတာ႔လဲ
အမ်ိဳးမ်ိဳး စိတ္ေသာကေတြေရာက္ၾကရတယ္.ဖိႏွိပ္ခံရ . လူအခြင္႔ေရးဆုိတာဘာမွန္းမသိရတဲ႔
ျမန္မာလူမ်ိဳးေတြ စိတ္ ဒုကၡ ကိုယ္စီနဲ႔ပါ မတရားဖမ္းဆီးခံရ မတရားအာဏနဲ႔ဖိနွိပ္ၾက ျပည္သူေတြကေတာ႔အလွယ္ထုိးခံရပါတယ္.မခံတဲ႔အဆုံး ဒုကၡအျဖစ္နဲ႔ ခံယူဘုိ႔အတြက္ ထုိင္းနူိင္ငံကိုထြက္လာၾကတာပါဘဲ.။

သတိတရရွိမိ ဒုိ႔ ၃၀၅ ေလးေဟ႔ လုိ႔ေျပာရင္းနဲ႔ နားလုိက္ပါအုံးမယ္.

မ်ွေဝခံစားနူိင္ၾကပါေစ.

*ျမတ္ေလးငုံ*