12 August 2009

*ညငွက္ကေလးေတြရဲ႔ ဘ၀တခ်ိဳ႔*

က်မေရးခ်င္တဲ႔ အေၾကာင္းေလးကညငွက္ေလးေတြရဲ႔ဘ၀တခ်ိဳ႔ဆုိတဲ႔ စာတမ္းေလးကိုတင္ထား
လုိက္တယ္.၊က်မတုိ႔လင္မယားသားေလး၆လသားေလာက္မွာယုဇနပလာဇာရဲ႔ေဘးကခိုအိမ္ေတြမွာ
ေနၾကတယ္.၊က်မတုိ႔ေဘးကအခန္းမွာညငွက္ခေလးေတြကိုေမြးထားတဲ႔အခန္းေလးပါ.၊သားကိုက်မက
ေအာက္မွာဆင္းဆင္းထိန္းရတယ္ေလသူတုိ႔ေတြ႔နဲမ်က္မွန္းတန္းမိခဲ႔ပါတယ္၊သားကိုေတြ႔တုိင္းသူတုိ႔
နုတ္ဆက္ၾကတယ္သားနဲ႔သူတုိ႔နဲ႔ေတာ္ေတာ္ရင္းႏွီးခဲ႔တယ္ က်မတုိ႔နဲ႔လဲရင္းႏွီးလာပါတယ္.။

က်မကလဲစပ္စုျပီးညီမတုိ႔ဘယ္မွာေနၾကတာလဲေမာင္ႏွမဘယ္ႏွစ္ေယာက္လဲေမးၾကည္႔ျပီးအင္တာဗ်ဴး
တာသူတုိ႔ေလးေတြကလဲေျပာျပၾကတယ္၊အငယ္ေလးဆုိတဲ႔ေကာင္မေလးေမာ္လျမိုင္ေ၀ေ၀ဆုိတဲ႔
ေကာင္မေလးက ဒဂုံအေရွ႔ပုိင္းမွာေနတယ္ သဲသဲကေတာ႔ေပ်ာ္လုိ႔ဆုိဘဲ ။

သူတုိ႔ေတြရဲ႔နံမည္ေတြကိုေမ႔သေလာက္ေတာ႔ျဖစ္ေနပါျပီးသတိရတဲ႔လူေလာက္ကိုဘဲေရးျပထားပါတယ္၊
ေ၀ေ၀ကေတာ႔လူၾကိုက္မ်ားတယ္လုိသူတုိ႔ေျပာပုံရတယ္က်မလဲေ၀ေ၀ကိုအင္းတာဗ်ဴးလုပ္ျပန္တယ္၊
သမီးဘာလုိ႔လုပ္တာလဲဒီအလုပ္ကိုမလုပ္ပါနဲပါဟယ္သမီးကေခ်ာလဲေခ်ာအသားေလးကလဲျဖူျဖူဆံပင္
ေလးရွည္ရွည္နဲၾကည႔္ေကာင္းပါတယ္၊ေဝေဝကေျပာျပတယ္အမၾကီးရယ္ေဝေဝတုိ႔ကေမာင္နွမ၁၀ေယာက္
ရွိတယ္အေဖကလဲေလျဖတ္ေနတယ္ အေမကလဲဘာမွမလုပ္နုိင္ဘူး .။

က်မကအၾကီးဆုံးက်မရွာေက်ႊးေနရတာပါအိမ္ကိုေတာ႔ဆံပင္ညွပ္ဆုိင္မွာလုပ္တယ္ေျပာထားပါတယ္
၁၅ရက္တခါပိုက္ဆံထုတ္ျပီးအိမ္ကိုေပးရတယ္အမၾကီးတခါဆုတ္ရင္၃ေသာင္းေလာက္ရပါဧည္သည္က
တခါခါမုန္႔ဘုိးေပးတယ္မေပးတဲ႔လူလဲရွိပါတယ္က်မေဘာက္သည္ေတြကက်မကိုျပန္ေခၚတာမ်ားတယ္
ေတာ္ေသးတာေပါ႔အမရယ္ သူမ်ားေတြထက္ေတာ႔ပိုက္ဆံပုိရတယ္။

မလြယ္ပါဘူးေလာကၾကီးမွာၾကင္လည္ရတာမေပ်ာ္ဘူးအမရယ္သူတုိ႔ကိုထိန္းထားတဲ႔မေအးေအးက
လဲေခ်ာမွေခ်ာပါဘဲသူလဲအရင္ကလုပ္စားတယ္ေျပာတယ္ေနာက္ေယာက်ာၤးယူလုိက္ေတာ႔နားလုိက္တယ္
တခါခါေဘာက္သည္ၾကရင္သူလဲလုိက္ရတာဘဲလုိ႔ေဝေဝကေျပာျပပါတယ္သူေယာက်ာၤးကေတာ႔ဘာမွ
မလုပ္ဘူး အျငိမ္းစားအိမ္မွာဘဲ။

ေကာင္းမေလးေတြကိုၾကည္႔ရတာေတာ္ေတာ္ဘဝေတြပင္ပန္းၾကပါတယ္က်မတုိ႔အခန္းကိုလဲမွားမွားျပီး
ေခါက္ခံရပါတယ္ပထမေတာ႔စိတ္တုိမိတယ္ေနာက္သူတုိ႔ကိုေျပာျပရတယ္သူတုိ႔အခန္းကေတာ႔လူဝင္
လူထြက္မ်ားတယ္။

တေန႔မွာက်မကဟင္းခ်က္ေနတာ က်မေယာက်ၤားကအလုပ္သြား သားကိုသူရဲ႔ေဂြေလးထဲမွာထားျပီး
တံခါးသံပန္းကိုေစထားလုိက္တယ္ ခနၾကားေတာ႔သားအသံမၾကားေတာ႔ဘူး က်မထူပူျပီးဘာလုပ္ရမွန္း
မသိျဖစ္ခဲ႔ရပါတယ္ သားကိုေခၚလုိ႔မၾကား ေနာက္မွာသူတုိ႔အခန္းမွာဆုိတာသိရတယ္ က်မလဲျပန္ေခၚ
သူတုိ႔ကလဲဒီေန႔ အလုပ္ပါးတယ္မၾကီး ေမာင္ေလးကိုထိန္းေပးမယ္ဆုိျပီးေတာေျပာၾကပါတယ္။

က်မကနင္တုိ႔အားရင္စကားေျပာလုိ႔ရလား ေျပာမယ္ဟယ္နင္တုိ႔ဒီအလုပ္ကိုမလုပ္ၾကပါနဲ႔လား
ေကာင္းေကာင္းေနၾကပါ အမအလုပ္စုံစမ္းေပးပါမယ္ ငါညီမတုိ႔၇ယ္သူတုိ႔က်မကိုေျပာသာေျပာ
ရပါတယ္သူတုိ႔ကစိတ္မဝင္စားပါဘူး သူတုိ႔ဘဝအေၾကာင္းေတြပါ သူတုိ႔ေနတတ္ေနပါျပီး။

မၾကာပါဘူးသူတုိ႔အိမ္ကေကာင္းမေလးတေယာက္ဖမ္းခံရပါတယ္တည္းခုိခန္းကိုဝင္ဖမ္းေတာ႔သူ
မိသြားတယ္၊သူတုိ႔ေနတဲ႔အိမ္ကုိဝင္ရွာမယ္ဆုိလုိ႔က်မကိုအကူအညီေတာင္းျပန္တယ္သူတုိ႔အိမ္ကို
တံခါးပိတ္ျပီးခနလာေနၾကတယ္ေလ မနက္ၾကေတာ႔ျပန္ၾကပါတယ္.။

သူတုိ႔ေတြရဲ႔ဘဝေတြကတေယာက္ကေယာက်ၤားကရွာခုိင္းတယ္မိဘေတြကိုလုပ္ေကႊ်းရတယ္
ေမာင္ႏွမေတြကိုရွာေဖြေပးရတယ္ဝါသနာပါလုိလုပ္တာရွိတယ္သူမ်ားအိမ္မွာအိမ္ကူလုပ္ရင္းနဲ႔ဒီဘဝ
ကိုေရာက္ခဲ႔ၾကတယ္ေရာင္းစားခံရတာေတြရွိတယ္က်မတုိ႔နုိင္ငံမွာဘယ္မွာလဲလူအခြင္႔အေရးဘယ္မွာလဲ
အမ်ိဳးသမီးအခြင္႔အေရးအမ်ိဳးသမီးေတြဘယ္ေလာက္ေတာင္ပ်က္စီးေနၾကလဲတကယ္ေတာ႔ဘယ္သူမွာ
တာဝန္ရွိလဲကိုယ္နူိင္ငံကိုမင္းလုပ္အုပ္ခ်ဴပ္ေနတဲ႔လူေတြမွာတာဝန္ေတြအမ်ာၾကီးရွိပါတယ္ ။

စားဝတ္ေနေရးမေျပလည္ၾကေတာ႔လူေတြအက်င္႔ပ်က္ရတယ္က်မလဲမၾကာပါဘူး၁နွစ္ေက်ာ္ေလာက္
ေနျပီးေျပာင္းခဲ႔ပါတယ္ေဝေဝဆုိတဲ႔ေကာင္မေလးလဲက်မေျပာင္းမယ္ဆုိတဲ႔အခ်ိန္မွာေနမေကာင္းေတာ္
ေတာ္ျဖစ္ေနတယ္ေဆးခန္းျပေနရပါတယ္ေနာက္သူက်မကိုငုိျပီးအမၾကီးညီမမွာHIVျဖစ္ေနျပီးညီမေတာ႔
စိတ္ညစ္တာဘဲညီမမရွိရင္အိမ္မွာဘာနဲ႔စားၾကမလဲညီမမိသားစုေတြဘာလုပ္ၾကမလဲက်မစိတ္မေကာင္း
လုိက္တာသူေသာကေတြကိုၾကည္႔ျပီးေတာ႔။

က်မလဲမ်က္ရည္ၾကခဲ႔ပါတယ္ခုဆုိက်မသားေတာင္(ရ)နွစ္ရွိေနပါျပီးေဝေဝတေယာက္ေတာ႔ဘယ္
ဘဝကိုေယာက္ေနမလဲမသိပါဘူးကိုယ္နဲ႔ရင္းျပီးမိသားစုကိုရွာေကႊ်းခဲ႔ရတာပါသူတုိ႔ကိုထိန္းတဲ႔အမ်ိဳးသမီး
ကေခါင္းပုံျဖတ္ေသးတယ္ တညကို၃ေသာင္းရရင္းသူကိုတေသာင္းခြဲေပးခဲ႔ရေသးတယ္ လူအခ်င္းခ်င္း
စာနာမႈမရွိ ဘဝေတြျမန္မာနုိင္ငံၾကီးမွာအမ်ားၾကီးပါဘဲ။

ေလာဘေတြမ်ားသူမ်ားအေပၚေခါင္းပုံျဖတ္တဲ႔ညငွက္မေလးေတြကိုထိန္္းခဲ႔တဲ႔အမ်ိဳးသမီးမေအးေအး
လဲHIVနဲ႔ခုေတာ႔ဆုံးသြားပါျပီး ညငွက္မေလးေတြ႔ရဲ႔ဘဝ ေလးကိုစာနာရင္းနဲ႔နားလုိက္ပါအုံးမည္.။

မွ်ေဝခံစားနူိင္ပါေစ

*ျမတ္ေလးငုံ*