14 August 2009

*သရက္ေထာင္ရဲ႔ ေထာင္ဝင္စာအမွတ္တယ*

*သရက္ေထာင္ရဲ႔ေထာင္ဝင္စာအမွတ္တယ*အေၾကာင္းေလးတင္ျပလုိက္ပါတယ္၊(၁၉၉ရ)နုိဝင္ဘာလရဲ႔ ဒုတိယအပါတ္ က်မေထာင္ဝင္စာသြားရမယ္.ေစ်းဝယ္ျပီးအျပန္ မနက္မွဘဲခ်က္ေတာ႔မယ္ဆုိျပီး
လုပ္ခဲ႔ပါတယ္.ညဘက္ေရာက္ေတာ႔က်မေမေမသူလုပ္ေနၾကသတင္းေတြနားေထာင္ျပီးခနေန
က်မကိုေမေမက သမီးေရအင္စိန္ေထာင္ကအက်ဥ္းသားတခ်ိဳ႔ကိုေထာင္ေျပာင္းခဲ႔တယ္.
မုိးမုိးတုိ႔ပါလားမသိဘူး ဆုိျပီးေျပာခဲ႔ပါတယ္.

က်မလဲဘယ္သူကိုေမးရင္ေကာင္းမလဲစဥ္းစာျပီးအန္တီျမင္႔(ကိုမုိးေဇာ္ဦးအေမ.)ကိုဖုန္းဆက္လုိက္တယ္. အန္တီကဟုတ္တယ္သမီး မနက္ျဖန္အင္စိန္ေထာင္ကိုသြားေမးၾကည္႔ ဧည္ေတြ႔လုပ္လုိက္
သူတုိ႔ဘယ္ေထာင္ကို ေျပာင္းသြားျပီးဆုိတာေျပာတယ္သမီးေနာက္တခုကအန္တီေသာင္း
(ကိုဘုိေလးအေမ)နဲ႔အန္တီေဘဘီ(ကိုေဇာ္ေအာင္အေမ)တုိ႕ျပန္လာျကျပီးသမီးေမးလုိက္အုံးဆုိတာ
နဲ႔က်မလဲအန္တီေဘဘီကိုဖုန္းထပ္ဆက္ေမးရျပန္တာေပါ႔အန္တီေဘဘီကကိုေဇာ္ေအာင္တုိ႔ေထာင္
(သာယာဝတီ)မွာက်မအမ်ိဳးသားမေရာက္ဘူး သရက္ေထာင္ အုပ္စုမွာသူပါသြားတယ္လုိ႔ သိခဲ႔ရပါတယ္.

က်မလဲမနက္ေစာေစာအင္စိန္ေထာင္ကိုသြားဧည္႔ေတ႔ြလုပ္စာျပန္ကိုေစာင္႔ေနေထာင္၀ါတာတဦး ေ၇ာက္လာျပီးေတာ႔ဧည္႔ေတ႔ြမွာသရက္ေထာင္ေျပာင္းေ႔ရႊလ႔ုိေရးထားတဲ႔စာျဖစ္ေနပါတယ္. အိမ္ျပန္ေမေမကိုေျပာျပေနာက္အန္တီျမင္႔ရွိဖုန္းဆက္ေျပာေပါ႔အန္တီျမင္႔ကသရက္ေထာင္ ေထာင္ဝင္စာေတြ႔ေနၾကဆုိေတာ႔(ကိုမုိးေဇာ္ဦးကသရက္ေထာင္မွာဆုိေတာ႔)ဘယ္လုိ႔သြားရမလဲ ဆုိတာေမးရပါတယ္ေအာင္လံကားကိုစီးဇက္နဲ႔ဟုိဘက္ကမ္းကိုသြားရတယ္သမီးေအာင္လံေရာက္ရင္ မနက္ကို၄နာရီေလာက္ေရာက္မယ္.ကားသမားကို*ဧရာဦး* တည္ခုိခန္းကိုပို႔ခုိင္းလုိ႔ရတယ္သမီး.
မနက္ၾကေတာ႔ ဟုိဘက္ကမ္းကူးရတာနီးတယ္ ေစ်းလဲသက္သာတယ္သန္႔လဲသန္႔တယ္.
လုိ႔ေျပာျပလုိက္တယ္

က်မလဲကားလက္မွတ္ကိုအေဝးေျပးကားဝင္းမွာသြားျပီးကားလက္မွတ္ဝယ္ေမေမနဲ႔
က်မ၂ေယာက္စာယူ ျပီးေတာ႔အိမ္ျပန္ေရာက္ေထာင္ဝင္စာအတြက္ဟင္းခ်က္လုိတာလုပ္ညကိုဘာလုိ
ေရာက္မွန္းမသိခဲ႔ပါဘူးေရခ်ိဳးကားဂိတ္ဆင္းည၈နာရီကားကထြက္ကားေပၚမွာတေန႔လုံး ပင္ပန္းခဲ႔တာေတြTVေလးၾကည္႔ျပီးနားလုိက္ပါေတာ႔တယ္.

ကားသမားေတြကလက္ပံတန္းမွာအေပါ႔အေလးလုပ္လုိ႔ရပါတယ္ခနနားၾကပါမယ္.လ႔ုိေျပာတာနဲ႔ သားအမိႏွစ္ေယာက္ ေအာက္ဆင္းအိမ္သာအရင္ဝင္ ေကာ္ဖီေသာက္အထမ္းေလးေတြနဲ႔
ငါးေၾကာ္ပူပူေလး ဆီထမင္းပူပူေလးေရာင္းလုိ႔ဝယ္စားၾက(ေရးေနရင္းနဲ႔စားခ်င္လုိက္တာ).
ကားျပန္ထြက္မယ္.ဆုိလုိကားေပၚျပန္တက္ ကားေပၚေရာက္ေတာ႔ျပန္အိပ္လုိက္တာ
ေအာင္လံျမိုေရာက္တာကားသမားေျပာမွသိလုိ႔ဟုတ္လားေအးေအးအမတုိ႔ဆင္းမယ္*ဧရာဦးတည္ခုိခန္း*
ေရာက္ရင္ေျပာေလ.ေရာက္ေနျပီးအမဆင္းလုိ႔ရပါျပီးေအာ္ဟုတ္လား ဆင္းမယ္ဆင္းမယ္
ကားေပၚကဆင္းတာနဲ႔က်မရဲ႔ခ်က္ျပုတ္ထားတဲ႔ေထာင္ဝင္စာျခင္ေတြအထုတ္ေတြယူေတာ႔က်မျခင္ေတြ အထုတ္ေတြမရွိေတာ႔ဘူး

က်မလဲကားသမားေတြကိုေျပာနင႔္တုိ႔ အမအထုတ္ေတြမွားျပီးေပးလုိက္လား သူတုိ႔လဲအံ႔ၾသ
က်မလဲစိတ္ေတြပူရွာေပးၾကပါအုံးအမအထုတ္ေတြကိုေျပာျပီးငုိခ်င္လာတယ.္သူတုိ႔ကိုအပ္ထားေတာ႔ ေတာ္ေသးတယ္သူတုိ႔ျပန္ရွာေပးပါမယ္အမဒီမွာေစာင္႔ေပးပါမနက္ဆုိရင္လုိက္ရွာေပးပါမယ္မရဘူးဟယ္ အမေယာက်ၤားကို မနက္ေထာင္ဝင္စာေတြရမွာ အေစာၾကီးဘယ္လုိလုပ္မလဲ.

စိတ္ခ်ပါအမေတြ႔မွာပါဆုိျပီးေျပာေတာ႔ေမေမနဲ႔က်မလဲတည္ခုိးခန္းမွာဆင္းအခန္းယူကုတင္ေပၚမွာ ဟုိးေတြးဒီေတြးနဲ႔မအိပ္ျဖစ္ပါဘူးမနက္ၾကေတာ႔က်မကိုယ္ေတြအရမ္းပူလာတယ.္ေမေမကေဆးတုိက္ သူတုိ႔ကိုက်မတုိ႔ျပန္ေစာင္႔ ခနေနေတာ႔လာၾကပါတယ.္ ကားပိုင္ရွင္ေကာင္းေလးနဲ႔ကားေမာင္းတဲ႔
ေကာင္ေလး အမ ကြ်န္ေတာ္တုိ႔ျပန္မေတြ႔ရင္တန္ဘိုးေငြျပန္ေပးပါမယ္.ဟာမယူခ်င္ဘူးငါအထုတ္ဘဲ
လုိခ်င္တယ္.

အမ ျပန္ေတြ႔မွာပါ စိတ္မပူပါနဲ႔ က်မကဖ်ားေနေတာ႔ ဘာမွျပန္မေျဖေတာ႔ပါဘူး.ေအးပါဟယ္
သူတုိ႔လဲျပန္သြားၾကတယ္ မနက္၈နာရီထိျပန္မလာ ၾကေသးဘူး က်မစိတ္ေတြအရမ္းတုိေနျပီး
ေထာင္ဝင္စာေတြ႔လ႔ုိမရေတာ႔ဘူးဒီေန႔ေတာ႔လုိ႔ထင္ေနတာပါ၁၀နာရီေလာက္ေရာက္လာတယ္ သမီးေရဆုိက္ကားသမား မွားယူသြားတာလုိ႔ေျပာတယ္ သူေနာက္ကိုလုိက္ယူေနၾကတယ္ ခန
ေစာင္႔ရမယ္ စိတ္ကိုထိန္းပါ.က်မေမေမေျပာတာေတြနားေထာင္ရင္းနဲ႔ ဆုိက္ကားသမားကိုဘဲ
စိတ္တုိေနတယ္.

ဒီမွာေစ်းျပန္ဝယ္ရမယ္. ေနာက္ေမေမကခြင္႔မရဘူး. က်မအတြက္အခ်ိန္ကမရွိစဥ္းစားၾကည္႔ေတာ႔
ဘယ္လုိ႔မွာ အဆင္မေျပဘူး စိတ္တုိတာအထြတ္အထိတ္ပါဘဲ.၁၁နာရီေလာက္ၾကေတာ႔ က်မကို
ကားသမားေလးလာေခၚတယ္အမေတြ႔ျပီးျပန္ရျပီးအမက်မလဲဘယ္ေျပာေကာင္းမလဲ ငယ္ေသးေတာ႔စိတ္ကိုမထိန္းနူိင္ဘူး မွားယူသြားတဲ႔ဆုိက္ကားသမားေလးကို ရန္ေတြေတြ႔
ေျပာတာသူကလဲဝန္ခံပါတယ္ကားရပ္ေတာ႔ကြ်န္ေတာ္ခုိးလာခဲ႔တာပါအမအထုတ္မမွားပါဘူး ကြ်န္ေတာ္ေတာင္းပန္ပါတယ.္

က်မလဲအထုတ္ေတြယူ ဘာကိုမွမစစ္နူိင္ခဲ႔ပါဘူး ငါျပန္လာရင္နင္႔ကိုအမႈလုပ္မယ္.နင႔္ေစာင္႔ေနပါ
ဆုိျပီးေတာ႔ေျပာခဲ႔တယ္က်မအထုတ္ေတြယူျပီးသူတုိ႔အိမ္ကျပန္ခဲ႔တယ္ေမေမနဲ႔ဇက္ဆိပ္ကို
ဆင္းဇက္စီးျပီးေထာင္ကိုေျပးခဲ႔ရပါတယ္သရက္ေရာက္ေတာ႔ေသာင္ၾကီးကအၾကီးၾကီးဘဲမနည္း
တက္ခဲ႔ရတယ္အထုတ္ေတြကပါေသးေတာ႔ခက္ခက္ခဲခဲတက္ရတယ္သဲကလဲပူလုိက္တာမေျပာန႔ဲဲ
ကမ္းေရာက္ေတာ႔ျမင္းလွည္းဌားသရက္ေထာင္သြားခ်င္လုိ႔႔ပါဆုိျပီးသားအမိနွစ္ေယာက္ျမင္းလွည္း
ေပၚတက္ရျပန္တယ.္မၾကာပါဘူး ေရာက္သြားခဲ႔တယ္သရက္ေထာင္ေရာက္ေတာ႔ေစာင္႔ရေသးတယ္

သူတုိ႔လူၾကီးမရွိလုိ႔လူၾကီးဆုိတာေထာက္လွန္းေရးကလူကုိေျပာတာပါဆရာသမားကေန႔လည္၁နာရီ
ေရာက္လာပါတယ.္အလုပ္ခ်ိန္မွာအရက္နံ႔ကလဲနံ႔ေစာ္ေနတာပါ.သူေရာက္တာနဲ႔ဧည္႔ေတြ႔လုပ္နာရီဝက္ ေလာက္ေစာင္႔ေနာက္ေတာ႔ေထာင္ဝင္စာေတြရပါတယ.္က်မအမ်ိဳးသားကက်မကတုိ႔ကိုေစာင္႔ေနတယ္.
သူကိုေတြ႔ေတာ႔အရမ္းစိတ္မေကာင္းခဲ႔ပါဘူးေျခေထာက္မွာသံေျချခင္ၾကီးကိုဝတ္ျပီးေတြ႔လုိက္ရတာ က်မလဲေထာင္ဝန္ထမ္းကိုဘာလုိ႔ဒီလုိျဖစ္ေနရတာလဲက်မအင္စိန္မွာေတ႔ြေနၾကပါဒီလုိဒီတခါဘဲေတြခဲ႔
ဘူးတယ.္ဘယ္ေလာက္ၾကာၾကာၾကီးထားမွာလဲလုိ႔ေမးတယ္.

သူကေထာင္ေျပာင္းလာလုိ႔ပါ ေနာက္အပါတ္ဆုိမရွိေတာ႔ပါဘူး လုိျပန္ေျဖတယ္သူတုိ႔ကအခ်ိန္ျပည္႔ျပီး
ဆုိေတာ႔ က်မေယာက်ၤားကိုအထုတ္ေတြေပးေတာ႔က်မေအာင္လံကအျဖစ္အပ်က္ေတြေျပာျပက်မ
လုပ္လာတာအထုတ္ေတြကအျပည္႔ဘဲသူတု႔ိယူလုိက္ၾကတယ္ေယာက်ၤားေရသူကလဲစိတ္မတုိဘုိ႔
ေကာင္းေကာင္းေျပာဘုိ႔ေသခ်ာမွာပါတယ္ဒီတပါတ္ေထာင္ဝင္စာမွာက်မေယာက်ၤားကုိၾကည္႔ျပီးစိတ္မ
ေကာင္းျဖစ္လုိ႔သိပ္စကားေျပာတဲ႔က်မစကားကိုေကာင္းေကာင္းမေျပာျဖစ္ခဲ႔ပါဘူးသံေျချခင္ၾကီးက
လမ္းေလ်ွာက္ရင္အသံေတြထြက္ျပီးျပီးေတာ႔က်မတုိ႔နူတ္ဆက္ေမေမကိုက်မေယာက်ာၤးကကန္ေတာ႔ က်မကိုလဲက်န္မာေရးဂရုစုိက္ဘုိ႔ေျပာသူလဲေနေကာင္းေအာင္ေနဘုိ႔ျပန္မွာျပီးေတာ႔ျပန္လာခဲ႔ပါတယ္.
ေတြ႔ရေတာ႔၄၅မိနစ္ေထာင္ဝင္စာလာဘုိ႔ လုပ္ရတာလူပင္ပန္းစိတ္ပင္ပန္း ေတြ႔ရေတာ႔၄၅မိနစ္.။

ခုဆုိေထာင္ဝင္စာသြားရတာ ပိုဆုိးျပီးကုန္ေစ်းနႈန္းက ၾကီးၾကီးေထာင္ဝင္စာေပးမေတြ႔ရင္လဲ ဒီအတုိင္း
ျပန္လာခဲ႔ရေထာင္ဝင္စာတခါသြားဘုိ႔ကုန္ၾကေငြေသာင္းဂဏန္းမရေတာ႔ဘူးသိန္းဂဏန္းျဖစ္ေနပါျပီး ေထာင္ဝင္စာေတြ႔ေနရတဲ႔မိသားစုေတြေတာ္ေတာ္ရုံးကန္ရမွာပါဘဲလို႔ဒီစာေလးေရးေနခ်ိန္မွာ ျမင္ေနခဲ႔ပါတယ္.ကိုယ္ခ်င္စာနာမိပါတယ္ အပူတကာအပူထဲမွာ ဒီအပူကိုမွီမွာမဟုတ္ပါဘူး.

ေထာင္ဝင္စာျပန္ေတာ႔လမ္းေလ်ွာက္ျပန္ခဲ႔ၾကတာေထာင္နဲ႔ဇက္ဆိပ္နဲ႔ကနီးနီးေလက်မတုိ႔ကိုျမင္းလွည္း
ဆရာလိမ္႔ျပီးေခၚလာခဲ႔တာဘဲဆုိျပီးသားအမိႏွစ္ေယာက္ေျပာရင္းနဲ႔ေအာင္လံျပန္ေရာက္ကားသမားနဲ႔ ေတ႔ြနင္႔ဖာသာလုပ္ေတာ႔ ဟယ္ငါအထုတ္ယူတဲ႔ဲ႔လူမ်က္ႏွာကိုမၾကည္႔ခ်င္ေတာ႔ဘူး ဘာမွလဲမလုပ္ခ်င္
ေတာ႔ဘူးအမကိုသူတုိ႔ေစာင္႔ေနၾကတယ္ ဆုိတာနဲ႔ လုိက္သြားပါတယ္ ဟုိေရာက္ေတာ႔ခေလးေလး
ကိုနူိ႔တုိက္ျပီးအမရယ္ေတာင္းပနး္ပါတယ.္သူမရွိရင္က်မမွာခေလး၅ေယာက္နဲ႔ခြင္႔လႊတ္ေပးပါ. ဆုိျပီးေတာ႔ဆုိက္ကားဆရာရဲ႔အမ်ိဳးသမီးကေတာင္းပန္ေနတယ.္က်မလဲသူေသာကကိုၾကည္ျပီး ငါလဲသူလု႔ိပါဘဲေလ.

ေသာကမီးပင္လယ္ထဲမွာ ေနေနရတာပါ အပူေတြကမတူေပမဲ႔ ေနာက္ကုိမလုပ္ၾကနဲ႔ကိုယ္လုပ္ရင္
ကိုယ္ကိုမွီခုိစားေသာက္ေနရတာနင္မရွိရင္ဘယ္လုိစားေသာက္ၾကမလဲေကာင္းေကာင္းမြန္မြန္လုပ္
ကိုင္စားၾကပါ.အမလဲခုဘဲေထာင္ဝင္စာက ျပန္လာတာနားေတာ႔မယ္.

ညေနၾကေတာ႔ေအာင္လံက(NLD)လႊတ္ေတာ္ကိုယ္စားလွယ္ ဦးညႊန္လွဳိင္အိမ္ကို္ဝင္ျပီးေတာ႔နူတ္ဆက္
သူကလဲ သရက္ေထာင္ထဲမွာ သူအမ်ိဳးသမီးအန္တီရီနဲ႔ စကားေျပာအန္တီရီရဲ႔လက္ရာၾကက္သား
ငါးပိခ်က္ေလးနဲ႔ထမင္းစားအန္တီရီနဲ႔ေမေမကသိေနၾကေတာ႔အေတာ္ျဖစ္သြားပါတယ္.
အန္တီရီအမမ်က္ေစ႔ခြဲတုံးကေမေမနဲ႔ခင္ခဲ႔ၾကတာပါည၈နာရီကားေပၚျပန္တက္ရန္ကုန္ကိုျပန္ရတာပါ.
ကားေပၚေရာက္ေတာ႔က်မစိတ္ခံစားခ်က္ေတြကိုျပန္စဥ္းစားခန္းဝင္ရတာေပါ႔က်မတုိ႔ဘ၀ေတြ တကယ္ခံစားခဲ႔ရပါတယ္

ဘယ္ေတာ႔မွဒီစစ္အစုိးရကို ခြင္႔လႊတ္မွာမဟုတ္ဘူး လူေတြသတ္ သံဃာေတာ္ေတြကိုသတ္ေန
တဲ႔ဒီစစ္အစိုးရအျပစ္မရွိတဲ႔ေက်ာင္းသားျပည္သူေတြကိုေထာင္ခ်သူတုိ႔မင္းလုပ္သူတုိ႔အုပ္ခ်ဳပ္ ဘယ္ေတာ႔မ်ားမွာလူထုေတြ စိတ္ေသာကကင္းေဝး ၾကရပါမလဲ.မတရားဖမ္းဆီးခ်ဴပ္ေႏွာင္မႈေတြ
ကင္းရွင္းပါမလဲ.လုိေတြးေနရင္းနဲ႔သရက္ေထာင္ထဲေရာက္ေနတဲ႔က်မရဲ႔ငယ္သူငယ္ခ်င္းနီမာ
(ခ)နီလာသိန္းတေယာက္ေနထုိင္ေကာင္းပါေစလုိ႔ဆုေတာင္းရင္း*သရက္ေထာင္ရဲ႔အမွတ္တယ
ေထာင္ဝင္စာ*ေလးကိုနားပါအုံးမယ္။

မွ်ေဝခံစားနူိင္ၾကပါေစ
.
*ျမတ္ေလးငုံ*