22 February 2013

သမၼတထံ တိုက္႐ိုက္တိုင္ၾကားစာ ေပးပို႔ပါက ျပည္သူတို႔၏ တိုင္ၾကားစာႏွင့္ အသနားခံစာ ေကာ္မတီက ကူညီမည္ မဟုတ္

 ျပည္သူတို႔၏ တုိင္ၾကားစာႏွင့္ အသနားခံစာ ေကာ္မတီက သမၼတထံ တိုက္႐ိုက္လိပ္မူ တိုင္ၾကားျခင္းႏွင့္ အျခားအဖြဲ႔အစည္းမ်ားထံ ေပးပို႔တုိင္ၾကားမႈမ်ားအား ကူညီေပးမည္မဟုတ္ဘဲ မွတ္တမ္းအျဖစ္သာ သိမ္းဆည္းထားမည္ ျဖစ္ေၾကာင္း ယင္းေကာ္မတီ၏ ဥကၠ႒ ဦးေအာင္ၿငိမ္းက ေဖေဖာ္ဝါရီ ၂၁ ရက္က မီဒီယာမ်ားသို႔ ေျပာၾကားခဲ့သည္။ ၄င္းက “ေကာ္မတီကို လိပ္မူတိုင္ၾကားစာမ်ားကိုသာ လုိက္ပါစစ္ေဆး ေဆာင္ရြက္ေပးမယ္။ ႏုိင္ငံေတာ္သမၼတ၊ လႊတ္ေတာ္ဥကၠ႒ေတြကို လိပ္မူတိုင္ၾကားတဲ့ စာေတြကို သိသာ႐ုံ သက္သက္ျဖင့္သာ မွတ္တမ္းတင္သြားပါမယ္” ဟု ေျပာၾကားခဲ့သည္။ ယင္းကဆက္လက္၍ “တိုင္ၾကားမယ္ဆုိရင္ ကၽြန္ေတာ္တို႔ဆီကို လိပ္မူတုိင္ၾကားဖို႔ လိုပါမယ္။ သမၼတဆီတုိင္ရင္ သမၼတက အဆင့္ျမင့္တဲ့ ပုဂၢိဳလ္ျဖစ္တဲ့အတြက္ ကၽြန္ေတာ္တို႔ လိုက္ပါေဆာင္ရြက္လို႔ မရဘူး။ မွတ္တမ္းမိတၱဴ အျဖစ္သာ ထားရပါမယ္” ဟု ေျပာျပခဲ့သည္။ ေကာ္မတီသို႔ လိပ္မူတိုင္ၾကားလွ်င္ မွတ္ပံုတင္နံပါတ္ အျပည့္အစံု ျဖည့္သြင္းရမည္ျဖစ္ၿပီး ေကာ္မတီအဖြဲ႔ဝင္က ဦးစြာစစ္ေဆး သံုးသပ္မည္ျဖစ္ကာ နာယကထံ အတည္ျပဳ ေပးပို႔မည္ျဖစ္သည္ဟု ဆိုသည္။ ျဖစ္ေပၚသည့္ ျပႆနာအေပၚ အေျခခံကာ ျပည္ေထာင္စုအစိုးရထံ ေပးပို႔သြားမည္ ျဖစ္ၿပီး စံုစမ္းစစ္ေဆး၍ ထပ္မံတင္ျပသြားမည္ ျဖစ္သည္ဟု ဆိုသည္။ ျပည္သူတုိ႔၏ တိုင္ၾကားစာႏွင့္ ပတ္သက္၍ ၾကန္႔ၾကာမႈမ်ား ရွိေနျခင္းသည္ သက္ဆုိင္ရာ အုပ္ခ်ဳပ္ေရးပိုင္း၏ လုပ္ငန္းေဆာင္တာ အားနည္းမႈေၾကာင့္ဟုလည္း ေျပာၾကားခဲ့ေၾကာင္း   News Watch Weekly ဂ်ာနယ္တြင္ ေဖာ္ျပထားပါသည္။ "