29 January 2010

အမ်ိဳးသားဒီမုိကေရစီအဖြဲ႔ခ်ဳပ္အေထြေထြအတြင္းေရးမွဴး ေဒၚေအာင္ဆန္းစုၾကည္၏ေရြးေကာက္ပြဲနွင္႔ဆုိင္ေသာမိန္႔ခြန္း။




“က်မတုိ႔နုိင္ငံရဲ႔အေတြအၾကဳံအရျဖည္႔စြက္ေျပာဆုိလုိတာကေတာ႔ေရြးေကာက္ပြဲက်င္းပျပီးရင္
ေရြးေကာက္ပြဲ
ရလဒ္ကို အေကာင္းအထည္မေဖာ္တာဟာ ထမင္းစားဖိတ္ျပီး၊ထမင္းပြဲျပင္၊
စားပြဲမွာထုိင္ခုိင္ျပီးမွမစားရဘူးဆုိျပီးထမင္းဟင္းေတြျပန္ျပီးသိမ္းသြားသလုိပါပဲ။ဧည္႔သည္ေတြ
ကိုေစာ္ကားတဲ႔လုပ္ရပ္ပါ။၁၉၉၀ခုနွစ္၊ေရြးေကာက္ပြဲ
ရလဒ္ကိုအေကာင္အထည္မေဖာ္ေပးတာဟာ
ျပည္သူတရပ္လုံးကိုလိမ္လွည္လွည္႔ျဖားေစာ္ကားရာေရာက္တယ္”။

“အာဏာပိုင္ေတြဟာမိမိတုိ႔သေဘာမက်တဲ႔ေရြးေကာက္ပြဲရလဒ္ဆုိရင္လ်စ္လ်ွဴရႈလုိက္၊လုိခ်င္တဲ႔
ရလဒ္ျဖစ္လာ
နုိးနုိးေရြးေကာက္ပြဲအသစ္ေတြက်င္းပလုိက္နဲ႔လုပ္ေနမယ္ဆုိရင္ေတာ႔တုိင္းျပည္ရဲ႔
အနာဂတ္နဲ႔ကစားရာေရာက္
ပါလိမ္႔မယ္၊တုိင္းျပည္ရဲ႔အနာဂတ္ဆုိတာဟာကစားရမယ္႔အရာ
မဟုတ္ပါဘူး။တေလးတစားနဲ႔ေစာင္႔ေရွာက္သြား
ရမယ္႔အရာသာျဖစ္ပါတယ္။

ဒါေၾကာင္႔၁၉၉၀ျပည္႔နွစ္၊ေရြးေကာက္ပြဲရလဒ္ကိုအေကာင္အထည္မေဖာ္ဘဲေနာက္
ေရြးေကာက္ပြဲ
အသစ္ က်င္းပေရးကိုအမ်ိဳးသားဒီမုိကေရစီအဖြဲ႔ခ်ဳပ္က လုံးဝလက္ခံမွာ မဟုတ္ဘူးလုိ႔ ဆုံးျဖတ္
ထားတာျဖစ္ပါတယ္”
“၁၉၉၀ျပည္႔နွစ္ ေရြးေကာက္ပြဲရလဒ္ကိုအျမန္ဆုံးအေကာင္အထည္ေဖာ္
ေပးဖုိ႔လုိပါတယ္။ ပထမေျခလွမ္းအေန
နဲ႔ျပည္သ႔ူလႊတ္ေတာ္ေခၚေပးရလိမ္႔မယ္”

ေဒၚေအာင္ဆန္းစုၾကည္

၁၉၉၈ခုနွစ္၊ေမလ(၂၈)ရက္။
-------------------------------------------------------------------------------------။ “၁၉၉၀ခုနွစ္တုန္းကျပည္သူလူထုကေနျပီးေတာ႔တာဝန္ေက်ခဲ႔တယ္ဆုိတာ၊က်မတုိ႔အရင္ကလည္း
ေျပာဘူးပါ
တယ္။ဘာျဖစ္လုိ႔လည္းဆုိေတာ႔က်မတုိ႔နုိင္ငံနဲ႔နုိင္ငံကျပည္သူလူထုနဲ႔တျခားဒီမုိကေရစီ
အတြက္လွဳပ္ရွားရုန္းကန္
ေနရတဲ႔နုိင္ငံကျပည္သူလူထုနဲ႔စာလုိ႔ရွိရင္က်မတုိ႔ရဲ႔လူထုဟာနုိင္ငံေရးအရ
အင္မတန္ရင္က်က္တယ္လုိ႔သတ္မွတ္ရမွာပါ။

ဘာျဖစ္လုိ႔က်မတုိ႔ဒီလုိေျပာလဲဆုိေတာ႔က်မတုိ႔ရဲ႔နုိင္ငံဒီမုိကေရစီလုိခ်င္တဲ႔ျပည္သူလူထုဟာဒီမုိကေရစီ
ကို
ရယူေပးနုိင္တဲ႔အဖြဲ႔တစ္ခုကိုေထာက္ခံမယ္၊ပံ႔ပိုးမယ္၊ဒီလုိလုပ္မွက်မတုိ႔ရဲ႔ဒီမုိကေရစီဟာတုိးတက္နုိင္
မယ္ဆုိတာကိုျမင္တယ္။ဟုိအဖြဲ႔ကိုေပး၊ဒီအဖြဲ႔ကိုေပး၊က်မတုိ႔ရဲ႔က်မတုိ႔ရဲ႔နုိင္ငံေရးပါတီအမ်ားၾကီးရွိ
ပါတယ္။

အဲဒီေတာ႔နုိင္ငံေရးပါတီေတြအမ်ားၾကီးရွိတဲ႔အထဲမွာအဲဒီနုိင္ငံေရးပါတီေတြမွာလည္းမိမိတုိ႔ရဲ႔တန္းဘုိးနဲ႔
မိမိတုိ႔ရွိျပီးသားပါ။

သုိ႔ေသာ္
လည္းျပည္သူလူထုဟာဒီလုိမဲေတြသာျပန္႔သြားရင္ဒီမုိကေရစီအတြက္နစ္နာနုိင္တယ္ဆုိတာ
နားလည္လုိ႔မဲေတြကိုမျပန္႔ေစဘဲနဲ႔က်မတုိ႔အမ်ိဳးသားဒီမုိကေရစီအဖြဲ႔ခ်ဳပ္အတြက္မဲေပးခဲ႔တယ္ဆုိတာ၊
ဒါျပည္သူလူထုအေန
န႔ဲထုိက္ထုိက္တန္တန္လုပ္ခဲ႔တယ္လုိက်မဒီလုိေျပာရမွာဘဲ။ဒါနုိင္ငံေရးရင္႔က်က္မႈ
ကိုျပတယ္လုိ႔က်မကေတာ႔
ယုံၾကည္တယ္။ဘာျဖစ္လုိ႔လဲဆုိေတာ႔က်မတုိ႔ဒီ(၈၂)ရာခုိင္းနႈန္းရတာကို
ေတာင္္္္မွအာဏာမလႊဲေပးတာ၊က်မတုိ႔
မ်ားသာ(၅၀)ရာခုိင္းနႈန္းတည္းတည္းေလးရတယ္ဆုိလုိ႔ရွိရင္
ဘယ္ေလာက္္ပိုျပီးေတာ႔အခက္အခဲျဖစ္ရမယ္ဆုိတာ
စဥ္းစားၾကည္႔၊က်မတုိ႔ရဲ႔အဖြဲ႔ဟာဒီလုိတခါတည္း
(၈၀)ရာခုိင္နႈန္းေက်ာ္နဲ႔နုိင္ခဲ႔လုိလည္းတကမၻာလုံးကအသိအမွတ္
ျပဳတယ္။ဘယ္လုိမွကမၻာကိုမ်က္
လွည္႔ျပျပီးေတာ႔အမ်ိဳးသားဒီမုိကေရစီအဖြဲ႔ခ်ဳပ္ကိုျပည္သူလူထုကေရြးေကာက္ပြဲ
တုန္းကအားေပးတာ
မဟုတ္ပါဘူး။တည္းတည္းကေလးနုိင္တာပါလုိ႔မေျပာနုိင္ဘူး။ဒါကိုေတာင္မွမဲက(၆၀)ရာခုိင္
နႈန္းပဲရွိ
ပါတယ္။ဘာတယ္၊ညာတယ္၊ဆုိျပီးေတာ႕အမ်ိဳးမ်ိဳးၾကိဳးစားတာေတြအခုရွိေနတာသိၾကတာပဲ။

ဒီေလာက္
ေတာင္မွျပတ္ျပတ္သားသားနုိင္ထားလုိ႔ဒီေလာက္သူတုိ႔ေျပာနုိင္တာ။အဲလုိသာက်မတုိ႔
ျပတ္ျပတ္သတ္သတ္မနုိင္
ခဲ႔လုိ႔ရွိရင္အမ်ဳိးမ်ိဳးတခါတည္းမ်က္လွည္႔ကြက္ေတြနဲ႔လုပ္အုံးမယ္။ကမၻာကို
လည္းလွည္႔စားဖုိ႔၊က်မတုိ႔ျပည္သူလူထု
ကိုလည္းလွည္႔စားဖုိ႔လုပ္မွာျဖစ္တယ္။အဲဒီေတာ႔လူထုအေနနဲ႔
၁၉၉၀ခုနွစ္တုန္းကဒီမုိကေရစီကိုရယူေပးနုိင္တယ္
လုိ႔ျပည္သူလူထုကယုံၾကည္တဲ႔အဖြဲ႔အစည္းကို နုိင္ငံေရးရင္က်က္တဲ႔အျမင္နဲ႔မဲ႔ေပးခဲ႔တာဟာေတာ႔တာဝန္ေက်ပါတယ္။ထုိက္ထုိက္တန္တန္နဲ႔လုပ္ခဲ႔
တာပဲလုိ႔က်မ ေျပာခ်င္ပါတယ္”


ေဒၚေအာင္ဆန္းစုၾကည္

၁၉၉၉ခုနွစ္၊ဇူလုိင္လ(၂)ရက္
အမ်ိဳးသားဒီမုိကေရစီအဖြဲ႔ခ်ဳပ္ (ဗဟုိဌာနခ်ဳပ္)