12 May 2012

ေမလ ၁၁ ရက္ေန႔ ညေနပိုင္းက ပုဇြန္ေတာင္ၿမိဳ႕နယ္ NLD ဆိုင္းဘုတ္တင္ပြဲ အခမ္းအနားကို တက္ေရာက္ျပီး ရံုးခန္း ဖြင့္လွစ္ ေပးခ်ိန္မွာ အမ်ိဳးသား ဒီမိုကေရစီ အဖဲြ႔ခ်ဳပ္ ဥကၠ႒ေဒၚေအာင္ဆန္းစုၾကည္ မိန္႕ခြန္းေကာက္ႏွုတ္ခ်က္--

ေဒၚေအာင္ဆန္းစုၾကည္ မိန္႕ခြန္းေကာက္ႏွုတ္ခ်က္--

ေမလ ၁၁ ရက္ေန႔ ညေနပိုင္းက ပုဇြန္ေတာင္ၿမိဳ႕နယ္ NLD ဆိုင္းဘုတ္တင္ပြဲ အခမ္းအနားကို တက္ေရာက္ျပီး ရံုးခန္း ဖြင့္လွစ္ ေပးခ်ိန္မွာ အမ်ိဳးသား ဒီမိုကေရစီ အဖဲြ႔ခ်ဳပ္ ဥကၠ႒ ေဒၚေအာင္ဆန္းစုၾကည္ က မိန္႔ခြန္း ေျပာၾကားခဲ့ရာမွာ-


အမ်ဳိးသားဒီမုိကေရစီအဖြဲ႔ခ်ဳပ္ကုိ ေထာက္ခံသူျပည္သူေတြအေနနဲ႔ အဖြဲ႔ခ်ဳပ္ရဲ႕ လုပ္ေဆာင္ခ်က္ေတြကုိ သိသင့္ေၾကာင္း အခုလုိ ေျပာပါတယ္။


"ျပည္သူေတြ သိဖုိ႔ လုိပါတယ္။ ျပည္သူေတြ မသိလုိ႔ရွိရင္ ကၽြန္မတုိ႔ကုိေထာက္ခံသင့္ မေထာက္ခံသင့္ ဆုိတာ ဆုံးျဖတ္လုိ႔ ရမွာ မဟုတ္ပါဘူး။ ကၽြန္မတုိ႔အေနနဲ႔ ျပည္သူေတြက ကၽြန္မတုိ႔ကုိ မ်က္ေစ့မွိတ္ နား ပိတ္ျပီးေတာ့ ေထာက္ခံ တာမ်ဳိးကုိ ကၽြန္မတုိ႔ မလုိလားပါဘူး။ တကယ္ပဲ စဥ္းစဥ္းစားစားနဲ႔ ေထာက္ခံသင့္ မေထာက္ခံသင့္ကုိ ဆုံးျဖတ္ျပီးမွေထာက္ခံတာမ်ဳိးကုိပဲ ကၽြန္မတုိ႔ လုိလားပါတယ္။ 


ဒီေတာ့ ျပည္သူေတြအေနနဲ႔ ႏုိင္ငံေရးပါတီတခုကုိ ေထာက္ခံသင့္ မေထာက္ခံသင့္ ဆုံးျဖတ္တဲ့ အခါမွာ အဓိက ဒီအခ်ိန္မွာ ေလ့လာရမယ့္ အခ်က္အလက္ကေတာ့ ဒီႏုိင္ငံေရးပါတီဟာ ဒီမုိကေရစီ အေျပာင္းအလဲအတြက္ ဘယ္ေလာက္ စြမ္းေဆာင္ႏုိင္သလဲဆုိတဲ့ ကိစၥပါပဲ။"


"ျပည္သူအမ်ားသိတဲ့အတုိင္းပဲ။ အခုအခ်ိန္မွာဆုိလုိရွိရင္ ကၽြန္မတုိ႔ဟာ ဒီမုိကေရစီ အေျပာင္းအလဲေတြ စလုပ္ဖုိ႔ အခြင့္အေရးေတြ ရွိေနပါျပီ။ စျပီးေတာ့ လုပ္ႏုိင္တဲ့ အေျခအေနမွာပဲ ရွိပါေသးတယ္။ ဒီမုိကေရစီ အေျပာင္းအလဲေတြ ျဖစ္ျပီလုိ႔ ကၽြန္မတုိ႔ ေျပာလုိ႔ မရေသးပါဘူး။ 



ဘာျဖစ္လို႔လည္း ဆုိေတာ့ တကယ္ဒီမုိကေရစီ အေျပာင္းအလဲျဖစ္ျပီဆုိ လုိ႔ရွိ ရင္ ဒီႏုိင္ငံမွာ ျပည္သူရဲ႕ ၾသဇာသာ လႊမ္းမုိးရမွာ ျဖစ္ပါတယ္။အခုထက္ထိေတာ့ ျပည္သူရဲ႕ ၾသဇာလႊမ္းမုိးတဲ့ ႏုိင္ငံလုိ႔ ကၽြန္မတုိ႔
 ေျပာလုိ႔ မရပါဘူး။

"ပြင့္လင္း ျမင္သာမႈ ရွိျပီး ျပည္သူကုိ ပုိျပီးေတာ့ အင္အား ျဖည့္ေပးမယ့္ အေထာက္အကူမ်ဳးိသာ လုိလားေၾကာင္း ေဒၚေအာင္ဆန္းစုၾကည္ကေျပာပါတယ္။

"အခုဆုိရင္ ကၽြန္မတုိ႔ ႏုိင္ငံကုိ အေျပာင္းအလဲေတြ ျဖစ္ေနျပီ။ အေတာ္ပဲ တခါထဲ တုိးတက္ေနျပီ ဆုိျပီးေတာ့ ဒီႏုိင္ငံမွာ လာျပီးေတာ့ ရင္းႏွီးျမဳပ္ႏွံခ်င္တဲ့သူေတြ၊ ဒီႏုိင္ငံကုိ ကူညီခ်င္တဲ့ ႏုိင္ငံေတြအဖြဲ႔အစည္းေတြ အေတာ္မ်ားတယ္ဆုိတာကုိ သတင္းေတြ နားေထာင္တဲ့ ကၽြန္မတုိ႔ ျပည္သူေတြ သိမွာပါ။
ကၽြန္မတုိ႔ ႏုိင္ငံမွာ ဘယ္ေလာက္ ေျပာင္းလဲသလဲ။ ဘယ္ေလာက္ တုိးတက္လဲ ဆုိတာကေတာ့ ျပည္သူေတြ အသိဆုံးပါဘဲ။ ကၽြန္မ ရွင္းျပေနစရာ မလုိပါဘူး။ ကၽြန္မတုိ႔ အတြက္ အေရးၾကီးတာကေတာ့
ႏုိင္ငံျခားက ဧည့္သည္ေတာ္ေတြ လာလုိ႔ရွိရင္ ႏုိင္ငံျခားအဖြဲ႔အစည္းေတြ၊ႏုိင္ငံျခား အစုိးရေတြက ကၽြန္မနဲ႔ ဒီကိစၥကုိ အျမဲ ေဆြးေႏြးပါတယ္။

ကၽြန္မအျမဲ ေျပာတာက ဘယ္လုိ အေထာက္အကူမ်ဳးိပဲ ေပးေပး၊ ဖြံ႔ျဖိဳးေရးနဲ႔ ပတ္သက္တဲ့ အေထာက္အကူပဲ ျဖစ္ျဖစ္၊ လူသားခ်င္းစာနာတဲ့ အေထာက္အကူပဲ ျဖစ္ျဖစ္၊ ကၽြန္မတုိ႔ လုိခ်င္တဲ့ အေထာက္အကူမ်ဳိးဟာ ျပည္သူကုိ ပုိျပီးေတာ့ အင္အား ျဖည့္ေပးမယ့္ အေထာက္အကူမ်ဳးိျဖစ္ေစခ်င္တယ္။  ျပည္သူကုိ ပုိျပီးေတာ့ အင္အား ျဖည့္ေပးမယ့္ အေထာက္အကူမ်ဳးိ မဟုတ္ဘဲနဲ႔ ျပည္သူကုိ အုပ္ခ်ဳပ္သူမ်ားကုိသာ အင္အား ျဖည့္ေပးမယ့္ အေထာက္အကူမ်ဳိးကုိေတာ့ ကၽြန္မတုိ႔ မလုိလားပါဘူးလုိ႔ ေျပာလုိက္ပါတယ္။

အဲဒီေတာ့ ဒီလုိ အေထာက္အကူမ်ဳိး ျဖစ္ရဲ႔လားဆုိတာကုိ သိဖုိ႔က ပြင့္လင္း ျမင္သာဖုိ႔ လုိတယ္။ ပြင့္လင္း ျမင္သာမႈ မရွိဘူးဆုိရင္ ဘယ္သူေတြကုိ ဘယ္လုိကူေနတယ္ဆုိတာ ကၽြန္မတုိ႔ ဘယ္လုိလုပ္ သိမွာလဲ။

ကၽြန္မက အဲဒါကုိလည္း ေတာင္းဆုိတယ္။ ကၽြန္မတုိ႔ ႏုိင္ငံကုိ ကူညီတဲ့ အခါမွာ ပြင့္ပြင့္လင္းလင္း လုပ္ပါ။ ပြင့္လင္းျမင္သာမႈနဲ႕ လုပ္ပါ။ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ အစုိးရက ကၽြန္မတုိ႔ အဖြဲ႔အစည္းက ဘာအတြက္ ဘယ္ေလာက္ လွဴပါတယ္။ ဘယ္အဖြဲ႔အစည္း ဘယ္ဌာနမွ တဆင့္ လွဴပါတယ္ဆုိတာ အမ်ားျပည္သူသိေအာင္လုပ္ပါ။"