24 January 2012

ေဒၚေအာင္ဆန္းစုၾကည္ မွ ကခ်င္ စစ္ေျပးဒုကၡသည္မ်ား ဆီသို႔ .....


အခု ကၽြန္မအေနနဲ႔ ကခ်င္ဒုကၡသည္ေတြ အထူးသျဖင္႔ ဒီဒုကၡသည္ေတြထဲက အမ်ဳိးသမီးေတြနဲ႔ကေလးေတြကုိ
ဦးတည္ျပီးေတာ႔ ကၽြန္မ ေျပာခ်င္ပါတယ္။အခု အခ်ိန္မွာ ဆုိလုိ႔ရွိရင္ ကခ်င္ျပည္နယ္မွာ မျငိမ္မသက္မႈေတြေၾကာင္႔
မုိ႔လုိ႔ ျငိမ္းခ်မ္းေရး မရွိတာ ေၾကာင္႔မုိ႔လုိ႔ ဒုကၡသည္ အမ်ားအျပားဟာ ကုိယ္႔ အုိးအိမ္ကုိ စြန္႔လႊတ္ျပီးေတာ႔ ထြက္ေျပးေနရတယ္ဆုိတာကၽြန္မတုိ႔ၾကားပါတယ္။ဒီလုိေျပးေနရလုိ႔ဒုကၡေရာက္ေနတဲ႔ပုဂၢဳိလ္ေတြကုိအမ်ဳိးသားဒီမုိ
ကေရစီအဖဲြ႔ခ်ဳပ္(ဗဟုိ)က သိန္းသုံးရာ၊ျပည္နယ္ကေနျပီးေတာ႔ (၁၃)သိန္းေထာက္ပံ႔ခဲ႔ ပါ တယ္။ဒါေပမယ္႔လည္း ဒါဟာ လုိအပ္တာထက္ စာလုိ႔ရွိရင္ အင္မတန္မွ နည္းတဲ႔ ေထာက္ပံ႔မႈမ်ဳိးဆုိတာ ကၽြန္မတုိ႔ နားလည္ပါတယ္။

အဲ႔ဒါ ေၾကာင္႔မုိ႔လည္း ကၽြန္မတုိ႔ ထပ္ျပီးေတာ႔ ၾကဳိးစားျပီးေတာ႔ ၀ုိင္း၀န္းျပီးေတာ႔ ကူညီပါ႔မယ္။ အခုအခ်ိန္မွာ ကၽြန္မအဓိကေျပာခ်င္တဲ႔ စကား ကေတာ႔ ေမွ်ာ္လင္႔ခ်က္ကုိလက္မလႊတ္ပါနဲ႔။ကၽြန္မတုိ႔ ႏုိင္ငံဟာ တစ္ခ်ိန္တစ္ခါမွာအင္မတန္မွ ျငိမ္းခ်မ္းျပီးေတာ႔ ညီညႊတ္တဲ႔ ျပည္ေထာင္စုတစ္ခုျဖစ္ဖုိ႔ ကၽြန္မတုိ႔ အားလုံးၾကဳိးစားေနပါတယ္။အဲ႔ဒီတစ္ခ်ိန္တစ္ခါကလည္း ဟုိး … အေ၀းၾကီးမွာလုိ႔ ကၽြန္မတုိ႔ ဒီလုိ မျမင္ပါဘူး။အတက္ႏုိင္ဆုံးအျမန္ဆုံးျဖစ္ေအာင္လုပ္ပါမယ္။

ဒီၾကားထဲမွာ ကၽြန္မတုိ႔ရဲ႕ ဒုကၡသည္မ်ား အထူးသ ျဖင္႔ အမ်ဳိးသမီးေတြနဲ႔ကေလးေတြကုိ စာနာတယ္လုိ႔
ကၽြန္မေျပာတာကုိ အမ်ဳိးသားေတြက စိတ္မဆုိးေကာင္းပါဘူးေနာ္။အဲ႔ဒီ ေတာ႔ ကၽြန္မတုိ႔ အမ်ဳိးသမီးေတြ
နဲ႔ ကေလးေတြဟာ ဒီလုိေအးတဲ႔ ရာသီမွာ ကုိယ္႔အိမ္မွာ ေႏြးေႏြးေထြးေထြးမေနႏုိင္ပဲနဲ႔ လမ္း ေဘး ကုိယ္႔အိမ္
မဟုတ္တဲ႔ေနရာေတြမွာျဖစ္သလုိေနေနရတယ္ဆုိတာ ကၽြန္မတုိ႔ အမ်ားၾကီးစာနာတာ သိေစခ်င္ပါတယ္။

ကၽြန္မတုိ႔ဟာ ရန္ကုန္မွာေနျပီးေတာ႔ ေအးေအးခ်မ္းခ်မ္း လုံလုံျခဳံျခဳံနဲ႔ ေနရတယ္ဆုိေပမယ္႔ ကၽြန္မတုိ႔ ႏုိင္ငံက
ျပည္သူ ျပည္သားေတြ အားလုံး မလုံျခဳံ သေရြ႕ တကယ္ေတာ႔ ကၽြန္မတုိ႔လည္း မလုံျခဳံပါဘူး။လုံျခဳံမွဳဆုိတာ
ခဲြျခားလုိ႔ မရပါဘူး။ တစ္တုိင္းျပည္လုံး လုံျခဳံမွာ ျပည္သူလူထု တစ္ေယာက္ခ်င္း တစ္ေယာက္ခ်င္းရဲ႕ လုံျခဳံမႈကို
လည္း စိတ္ခ်ရမွာ ျဖစ္ပါတယ္။

ဒါေၾကာင္႔ ကၽြန္မတုိ႔ ဒီအခ်ိန္မွာ ကခ်င္ျပည္နယ္က ဒုကၡသည္ေတြကုိ ၾကဳိးစားျပီးေတာ႔ ထပ္မံျပီးေတာ႔ ကၽြန္မတုိ႔
ကူညီ ေထာက္ပံ႔ပါ႔မယ္။ကၽြန္မတုိ႔ရဲ႕ ကူညီေထာက္ပံ႔မႈေတြ မလုံေလာက္တာကုိလည္း ကၽြန္မတုိ႔ကုိခြင္႔လႊတ္ပါလုိ႔
ကၽြန္မ ေတာင္းပန္ပါတယ္။ ကၽြန္မတုိ႔လည္း ရွိတဲ႔ ရန္ပုံေငြေတြနဲ႔ စုေဆာင္းျပီးေတာ႔လုပ္ရတာပါ။

ဒီလုိ လုိခ်င္သေလာက္ ကၽြန္မတုိ႔ လုပ္ေပးခ်င္သေလာက္ မလုပ္ေပးႏုိင္ေပမယ္႔လည္း ကၽြန္မတုိ႔ရဲ႕ ေမတၱာေတြ
က အတုိင္းအဆမရွိျဖစ္ပါတယ္လုိ႔ ေျပာခ်င္ ပါတယ္။ေမတၱာေရာ ကရုဏာေရာ စာနာမႈေရာ အထူးသျဖင္႔ ကၽြန္မ
တုိ႔ ျပည္ေထာင္စုၾကီးဟာ တစ္ေန႔တစ္ခ်ိန္တစ္ခါမွာ အားလုံး လုံျခဳံႏုိင္မယ္႔ ျပည္ေထာင္စုၾကီးျဖစ္ဖုိ႔ကုိ ကၽြန္မတုိ႔
တကယ္ပဲ အသည္းထဲ ႏွလုံးထဲကေနျပီးေတာ႔ ဆုေတာင္းလ်က္ ရွိပါတယ္။

ခုဒုကၡသည္ေတြထဲမွာလူမ်ဳိးေပါင္းစုံ၊ ဘာသာေပါင္းစုံ ရွိပါလိမ္႔မယ္။ဘာလူမ်ဳိးပဲျဖစ္ျဖစ္ ဘယ္ဘာသာပဲ ကုိးကြယ္
ကုိးကြယ္ ဒါတစ္ေျမထဲေန တစ္ေရထဲေသာက္ တုိင္းရင္းသား ညီအစ္ကုိ ေမာင္ႏွမေတြမုိ႔လုိ႔ အားလုံးဟာ က်န္းမာ
ခ်မ္းသာစြာနဲ႔ မိမိတုိ႔ေနအိမ္ကုိျပန္ႏုိင္ပါေစလုိ႔ ကၽြန္မ အခုဆုေတာင္းေမတၱာပုိ႔လုိက္ပါတယ္။


ဒီမုိဖက္တီး အားေက်းဇူးတင္ရွိပါသည္.။