26 October 2009

စာေရးဆရာမ နွင္းပန္းအိမ္ ရဲ႔ ေထာင္ဝင္စာ အေတြ႔အၾကဳံနွင္႔ သူ႔၏ဘဝ အေၾကာင္း..။



ဆရာမနွင္းပန္းအိမ္

ေမး..။
ဆရာမရဲ႕ မေမ႔နုိင္စရာ ငယ္ဘဝ ပုံရိပ္ကဘယ္လုိလဲ။ ငယ္စဥ္ဘဝ အေတ႔ြ အၾကဳံတခ်ိဳ႕ကို ေျပာျပေပးပါရွင္။

ေျဖ..။
က်မ(၆)နွစ္သမီး အရြယ္မွာ က်မေဖေဖ နုိင္ငံေရးမွဳနဲ႔ အဖမ္းခံ ရပါတယ္။ က်မ သုံးနွစ္သမီးအရြယ္မွာ ေမေမနဲ႔ အတူေဖေဖ႔ကို လူေပ်ာက္ရွာခဲ႔ရတယ္။ မႏၱေလးမီးရထား ထုိင္ခုံေအာက္မွာ ေမေမကက်မ ကိုဖက္ျပီး အိပ္ရတာကို ခုခ်ိန္ထိမွတ္မိေနတယ္။ ေနာက္ေဖေဖက ကိုကုိးကၽြန္းကေန ေမေမ႔ဆီကို(၆)လ တၾကိမ္စာပို႔ရင္ ေမေမကက်မကို ဖတ္ျပတဲ႔ ေဖေဖလက္ေရးနဲ႔ စာကိုမွန္းဆျပီး ေဖေဖ႔ကိုက်မခ်စ္ရတာပါဘဲ။

က်မ(၇)နွစ္သမီးမွာ ေဖေဖေထာင္က လြတ္လာတယ္။ ေဖေဖနဲ႔အတူေဖေဖ႔ ရဲေဘာ္ေတြပါလာေတာ့ ဘယ္သူက က်မအေဖမွန္း မသိပါဘူး။ က်မတံခါးၾကားမွာ ပုန္းေနတာ ေတာ္ေတာ္နဲ႔မထြက္ဘူး။ အဲဒီညကက်မတုိ႔ မိသားစုသုံးေယာက္ အတူအိပ္ရတယ္။ ညသန္းေခါင္မွာ ေဖေဖ႔က ေမေမလည္ပင္းကို ထညွစ္ေတာ့တာပဲ။ ေဖေဖ႔ရဲေဘာ္ေတြ က်မငုိသံနဲ႔ နုိးကုန္ၾကတယ္။ “ဗိုလ္ဓမၼကၽြန္ေတာ္တုိ႔ အိမ္ေရာက္ေနျပီး” လုိ႔ဝုိင္းေျပာၾကတယ္။ ေထာင္တြင္းဖိနွိပ္မွဳ စိတ္ဒဏ္ရာဆုိတာ က်မအရြယ္ေရာက္မွ သိခဲ႔ရတယ္။ ေဖေဖက အင္မတန္နုးညံ႔ သိမ္ေမြ႔တဲ႔သူပါ။

က်မတုိ႔သားအဖ ရင္းနွီးေအာင္ ေဖေဖ႔ကို ေလးစားတန္းဖုိး ထားတတ္ေအာင္ ေဖေဖ႔ရဲေဘာ္ေတြနဲ႔ ေမေမက ၾကိဳးစားေပးၾကတယ္။ က်မတုိ႔ငယ္ငယ္ထဲက “သမီးကတုိင္းျပည္ကို ကယ္တင္မွာလားဆုိတဲ႔ ေမးခြန္းၾကီးနဲ႔ ၾကီးျပင္းခဲ႔ရတာပါ။” တကြက္တည္းနဲ႔ တပြဲလုံးမရွံဳးေစနဲ႔ ကိုယ္႔ကိုယ္ကိုယ္ ေနရာခ်တတ္ဖုိ႔ အေရးၾကီးတယ္။ ကိုယ္႔ကိုယ္ကိုယ္ ေနရာခ်တတ္ရမယ္၊ အသိတရား ဘယ္ကလာလဲ။ ပတ္ဝန္းက်င္က လာတယ္ ။ေဖေဖနဲ႔ေဖေဖ ရဲေဘာ္က်မ ဦးေလး ဦးလွေရႊနဲ႔ ေဒၚေဒၚေဒၚခင္မာေအး၊ ဦးလွတင္ေအာင္၊ အန္ကယ္ၾကီးဦးတင္ေအာင္ တို႔က ငယ္ငယ္ထဲက ဓမၼနဲ႔ အဓမၼ ခြဲျခားတတ္ေအာင္ ပုံသြင္းေပးခဲ႔တယ္။

ေမး..။
စာေရးဆရာမ ဘဝကိုပိုင္ဆုိင္ဖုိ႔ ဆရာမဘယ္လုိ ေက်ာ္ျဖတ္ခဲ႔တာလဲ.။

ေျဖ..။
ကေလးအက်ဥ္းေထာင္ကို ေထာင္ဝင္စာ သြားေတြ႔မယ္႔ က်မကို ကဗ်ာဆရာၾကီးဦးတင္မုိးက အဘြား လူထုေဒၚအမာဆီ စာေရးေပး လုိက္တယ္။ အဘြားဆီ က်မေရာက္ေတာ့ အဘြားကက်မ ဘဝအေၾကာင္းကို ေမးတယ္။ က်မကေျပာေတာ႔ နားေထာင္္ျပီး “ငါ႔သမီးစာေရးပါလား၊ ငါ႔သမီးတုိ႔ ဘဝေတြက စာေရးဘုိ႔ေကာင္း” လုိ႔တြန္းအား ေပးခဲ႔တယ္။ က်မကိုစာေပ မ်ိဳးေစ႔ခ်ေပးတာ အဘြား လူထုေဒၚအမာပါ။

က်မပထမဆုံး ေဆာင္းပါး ျပိဳင္ပြဲဝင္ခဲ႔တာ(၁၉၉၉) ေဒၚေအာင္ဆန္းဆုၾကည္ေမြးေန႔ ျမန္မာနုိင္ငံအမ်ိဳးသမီး မ်ားေန႔။ အဲဒီျပိဳင္ပြဲမွာပထမရခဲ႔တယ္....။ မွတ္မွတ္ရရ စာမူကို ေဒါက္တာသန္းျငိမ္းဇနီး အန္တီေဒၚခင္ေအး ကဖတ္ျပပါတယ္။ က်မေဆာင္းပါးကိ ုနားေထာင္ျပီး ဘဘဦးတင္ဦးက က်မကိုလက္ဆြဲ ႏွဳတ္ဆက္တယ္။ ဘဘတုိ႔ ကိုကိုးကၽြန္းနဲ႔႔ ပတ္သက္တဲ႔ သမုိင္းတရားခံပါလုိ႔ ေၾကေၾကကြဲကြဲ ေျပာခဲ႔တယ္။ ဘဘဦးတင္ဦး ကိုအဲ့လုိ ရုိးသားတဲ႔ စိတ္ထားေတြေၾကာင့္ သိပ္ကိုေလးစားၾကတာပါ။

က်မကို စာေပစင္ျမင္႔ တင္ေပးခဲ႔သူက ေဒးဒရဲဦးျမတ္ေဆြနဲ႔ ဆရာနတ္ႏြယ္ပါ။ က်မရဲ႔ေထာင္ဝင္စာ ခရီးျဖတ္သန္းမွဳ ဘဝအခ်ိဳ အခါးေတြ၊ ေထာင္ဝင္စာ သြားခဲ႔ရတဲ႔လမ္းခရီး၊ သဘာဝတရားနဲ႔ လူနဲ႔တုိက္ပြဲ၊ အုပ္စုိးသူနဲ႔ ဖိနွိပ္ခံျပည္သူ က်မရ႔ဲတုိက္ပြဲေတြ။ ခင္ပြန္းနဲ႔သားကို တလွည္႔စီလြမ္းရတဲ႔ အလြမ္းေတြကို ခံစားျပီးေရးတဲ႔ ေဆာင္းပါး၊ ဝတၱဳ၊ အက္ေဆးေတြက က်မနွလုံးေသြးေတြနဲ႔ ေရးခဲ႔တာပါ။ ေထာင္ဝင္စာသြား ေတြ႔တဲ႔ခရီးမွာ မဟာျမိဳင္ထဲမွာ ကားပ်က္တာ ေတာထဲ(၃)ရက္ ၾကာတယ္။ ေတာေတာင္ထဲမွာက်မက
ေထာင္ထဲကခင္ပြန္းနဲ႔ ရန္ကုန္သားကို တလွည္႔စီလြမ္းျပီး “ေကာင္းကင္က လမင္းကို တမုိးေအာက္မွာ
မိသားစု အတူၾကည္႔ခြင့္ ၾကဳံပါရေစ” ဆုိျပီးလမင္းကို ၾကည္႔ဆုေတာင္းဖူးပါတယ္။ အဲဒီစာသားေလး စာေပစီစစ္ေရးမွာ မ်က္စိလည္ျပီး လြတ္ခဲ႔တယ္။


ေမး..။
ဆရာမရဲ႕ မိသားစုဘဝ တစိတ္တပိုင္း အေၾကာင္း စာဖတ္ပရိသတ္ကို မွွ်ေဝေပးပါရွင္။ ဆရာမရဲ႕မိသားစု
ဘဝကို ဘယ္လုိစျပီး တည္ေဆာက္ခဲ႔လဲ.။

ေျဖ..။
က်မတုိ႔မွာ ညီအကိုေမာင္နွမ ေလးေယာက္ရွိတယ္။ က်မကသမီးအၾကီးဆုံးပါ။ သမီးအၾကီးပီပီ အိမ္ရဲ႕တာဝန္ကို က်မထမ္းရြက္ခဲ႔ရတယ္။ ေဖေဖဒုတိယအၾကိမ္ အဖမ္းခံရတဲ႔ အခ်ိန္မွာ က်မငယ္ငယ္ရြယ္ရြယ္နဲ႔ စာသင္ခန္းကို ေက်ာခုိင္းခဲ႔ရတယ္။ က်မငယ္ငယ္ထဲက အျဖဴအစိမ္းဝတ္ ကေလးေတြကို ျမင္ရင္မ်က္ရည္စုိ႔တဲ႔ အထိ ေက်ာင္းေနခ်င္ခဲ႔တာ။

က်မေမေမ သတၱိခြန္အားေတြကို က်မ ရခဲ႔တယ္လုိ႔ ေျပာရမယ္။ ေမေမက သာမာန္ေက်းေတာသူ ဆုိေပမယ္႔ ဘဝကို ရဲရဲရင္ဆုိင္ ျပီးေဖေဖ႔ပါရမီ ျဖည္႔ေပးခဲ႔တယ္။ က်မခင္ပြန္းဆီ ေထာင္ဝင္စာသြားေတြတဲ႔ အခ်ိန္ဆုိ သားငယ္ေလးကို ေမေမ ေစာင္႔ေရွာက္ခဲ႔ရတယ္။ က်မရဲ႕ ဒုကၡကို က်မေမေမတဝက္မ်ွခံ ခဲ႔ရတယ္။ က်မခရီးထြက္ခါနီး ဝတ္တဲ႔အက်ီၤကို သားကဘယ္ေတာ့ အေလ်ွာ္မခံဘူး။ ဘြားဘြားရယ္ ေမၾကီးအက်ီၤကို မေလ်ွာ္ပါနဲ႔ ေမၾကီးကိုယ္နံ႔နဲ႔ သားအလြမ္းေျဖရတာတဲ႔။ ေလာကဓံကိုရင္စီးခံတဲ႔ ေမေမ သ႔ူေျမးစကားနဲ႔ မ်က္ရည္က်ခဲ႔တယ္။


က်မခင္ပြန္းနဲ႔ က်မယုံၾကည္ခ်က္ တူတဲ႔အတြက္ (၁၉၉၂)မွာ လက္ထပ္ျဖစ္တယ္။ သူရုိးသားတယ္၊၊ ပြင႔္လင္းတယ္။ က်မတုိ႔ နွစ္ေယာက္စလုံးက အမ်ိဳးသားဒီမုိကေရစီအဖြဲ႔ခ်ဳပ္ လူငယ္ေတြပါဘဲ။ နုိင္ငံေရးသမား တေယာက္ရဲ႕ ဘဝခရီးကေတာ႔ ဆင္းးရဲပင္ပန္းမွဳေတြပဲ ေလာက လက္ေဆာင္ရခဲ႔တာ။ သားေလးကို (၁၉၉၃)ဒီဇင္ဘာ (၁၅)ရက္မွာေမြးခဲ႔တယ္။ ျမန္မာျပည္ရဲ႔ အနာဂတ္ကိုေရးဖုိ႔သားကိုပါဝင္ ေစခ်င္ပါတယ္။ ဒါကက်မတုိ႔ ဇနီးေမာင္နွံရဲ႕ ဘဝပါပဲ။

ေမး..။
ဆရာမရဲ႕ အမ်ိဳးသားနုိင္ငံေရးမွဳနဲ႔ ေထာင္က်တဲ႔အခ်ိန္မွာ ဆရာမဘယ္လုိ ခံစားခဲ႔ရလဲ။ မိသားစုကိုလည္း ဆရာမတေယာက္တည္း ဘယ္လ ိုဦးေဆာင္ခဲ႔ပါသလဲ။

ေျဖ..။
(၁၉၉၈) ေဖေဖာ္ဝါရီ(၁၈)ရက္ မွာအဖမ္းခံရတဲ႔ ခင္ပြန္းသည္ကို ေထာင္ဒဏ္(၁၄)နွစ္နဲ႔ ကေလးအက်ဥ္းေထာင္ ကိုပို႔လုိက္တယ္။ အဲဒီအခ်ိန္မွာ ျပစ္ဒဏ္အမ်ားဆုံးနဲ႔ နယ္ေဝးေထာင္ေတြ ပို႔တာပထမဆုံးပါဘဲ။ က်မတုိ႔ ဘဝမွာ ျငိမ္သက္ခ်င္းမရွိဘူး။ အသစ္အသစ္ေတြက တခုမဟုတ္ တခုေျပာင္းလဲေနတယ္။ ပင္ပန္းဆင္းရဲ တာကို စာဖြဲ႔ရင္ေတာင္ ပီျပင္မွာ မဟုတ္ဘူး။ ေထာင္ဝင္တခါမွ မေတြ႔ရဘဲ နယ္ေဝးေထာင္ကို တခါတည္းတန္း ပို႔လုိက္တယ္။ သားေလးနဲ႔ က်မဘဝရဲ႕ ေရွ႕ခရီး။ ခင္ပြန္းကိုစုိးရိမ္တဲ႔ က်မေသာကမီးကို ေမလရဲ႔ေႏြအပူ
ကမွီမယ္ မထင္ပါဘူး။

၁၄နွစ္ဆုိတဲ႔ ေထာင္ဝင္စာ ခရီးအတြက္က်မတုိ႔ ေနတဲ႔အိမ္ကို ၁၅က်ပ္တုိးနဲ႔ေပါင္ျပီး၊ ဘယ္တုံးက မေရာက္ဘူးတဲ႔ ဝန္းက်င္သစ္မွာ ေထာင္ဝင္စာေတြ႔ရင္း ေစ်းေရာင္းခဲ႔ရတယ္။ အခ်ိန္၂၀၊ ၃၀ပိသာ ကိုစက္ဘီးနဲ႔တင္ျပီး ကေလးျမိဳ႔နယ္ ေက်းရြာအနွံ မ်ွင္ငပိေရာင္းခဲ႔ရတယ္။ ဒီေလာက္ေဝးတဲ႔ေနရာ ကိုအပါတ္စဥ္ ေထာင္ဝင္စာ ေတြ႔နုိင္တာဘယ္သူ အကူအညီရလဲဆုိျပီး ကေလးျမိဳ႔နယ္ ေထာက္လွမ္းေရးတပ္မွဴး ဦးစုိးျမင္႔ကက်မကို စစ္ေၾကာေရး ဝင္ျခိမ္းေျခာက္ခဲ႔တယ္။ က်မငပိေရာင္း တဲ႔ေနာက္ ေထာက္လွမ္းေရးက အျမဲလုိက္ၾကည္႔တယ္။ အဲဒီလုိအာဏပိုင္ရဲ႕ ဖိအားေပးခံရမွဳေၾကာင္႔ ကေလးျမိဳ႔လူထုက ငပိကိုလုိသည္ျဖစ္ေစ၊ မလုိသည္ျဖစ္ေစ အားေပးၾကတယ္။ အဲဒီအတြက္ ကေလးျမိဳ႔သူျမိဳ႔သား မ်ားကို အျမဲအမွတ္ရ ေက်းဇူးတင္ရပါတယ္။ က်မကို ကေလးျမိဳ႔လူထုက အျမဲေစာင့္ေရွာက္ခဲ႔တာပါ။

ေမး..။
ဆရာမ ျပည္ပထြက္လာဖုိ႔ ဘယ္လုိအေၾကာင္း ေတြေၾကာင္႔ ဆုံးျဖတ္ခဲ႔တာလဲ။

ေျဖ..။
နုိင္ငံေရးကို အေသြးသားလုိ တန္ဘုိးထားတဲ႔ ခင္ပြန္းသည္က ေထာင္ထဲမွာ(၄၀၁) ကိုလက္မွတ္ထုိးဖုိ႔ အၾကိမ္ၾကိ္မ္ ျငင္းခဲ႔တယ္။ (၄၀၁)ဆုိတာ ေနာက္ေနာင္ နုိင္ငံေရးမလုပ္ပါဘူးလုိ႕ ဝန္ခံကတိထုိးရတာပါ။ ေထာင္ဆုိတာ မေနသင္႔ မေနအပ္တဲ႔ေနရာ။ ဒါေပမယ္႔ သူ႔ယုံၾကည္ခ်က္ကို အပြန္းမခံဘူး။ (၂၀၀၅)မွာ လြတ္လာေတာ့လည္း နုိင္ငံေရးသူ ဆက္လုပ္တယ္။ ေထာင္ဒဏ္၁၂နွစ္နဲ႔ မအူပင္ေထာင္မွာ အက်ဥ္းက်ေနတဲ႔ နုိင္ငံေရးအက်ဥ္းသမား ကိုခင္ေမာင္ဝင္းနဲ႔ ခင္ပြန္းသည္က အမွဳတြဲပါ။ ကိုခင္ေမာင္ဝင္းကို ဖမ္းျပီးမၾကာခင္မွာ ခင္ပြန္းသည္ လြတ္ေျမာက္တဲ႔ ေနရာကို ေျပးရပါတယ္။ ကိုခင္ေမာင္ဝင္းကို အမိန္႔ခ်မယ္႔ေန႔ တရားခြင္မွာ လက္မွတ္ထုိးခဲ႔တဲ႔ သူ႔ခ်စ္သူ မပန္းဝါကက်မရဲ႕ တူမပါ။ က်မတုိ႔ရဲ႕ ဘဝလုံျခဳံမွဳကို မိသားစုခ်စ္ခ်င္း ေမတၱာေတြနဲ႔ လဲလွယ္ခဲ႔ ရပါတယ္။ ျပည္ပကို ထြက္လာဖုိ႔ က်မကို ဘဝက ေ၇ြးခ်ယ္လုိက္တာပါ။


ေမး..။
ျမန္မာနုိင္ငံမွာ ရွိတဲ႔စာေရးဆရာ၊ ဆရာမေတြကိုရဲ႕ ဘဝကိုဘယ္လိုျမင္လဲ။

ေျဖး.။
က်မတုိ႔ ျမန္မာနုိင္ငံက ရသစုံတယ္။ အလကၤာစုံတယ္။ ေႏြ၊မုိး၊ေဆာင္း၊ စုံျပီးလြမ္းစရာ ေပါတဲ႔နုိင္ငံပါ။ အနုပညာသမားဆုိတာ ကိုယ္႔ပတ္ဝန္းက်င္ ရုိက္ခတ္လာတဲ႔ ေခတ္စနစ္ရဲ႕ ခံစားျပီး နွလုံးသားနဲ႔အနုပညာ ကို တည္ေဆာက္ၾကတာပါ။

စာေပလြတ္လပ္ခြင္႔၊ သတင္းလြတ္လပ္ခြင္႔ မရွိတဲ႔ က်မတုိ႔ျမန္မာနုိင္ငံမွာ စာေရးဆရာေတြရဲ႕ ဘဝက ၾကိဳးတန္း လမ္းေလ်ွာက္ ေနရသလုိပါပဲ။ အာဏာရွင္ကို ထိခုိက္ဖုိ႔ေဝး ထိခုိက္မယ္ထင္တဲ႔ ကဗ်ာ၊ ေဆာင္းပါး၊ ဝတၱဳ၊အကုန္လုံး စာျဖဳတ္ခံရတယ္။ စာေပစိစစ္ေရး လြတ္ျပီး မဂၢဇင္းထြက္မွသူတုိ႔ မၾကိဳက္တဲ႔ကဗ်ာ၊ ေဆာင္းပါး ၊ ဝတၱဳပါသြားရင္ ေရးတဲ႔ကေလာင္ အပိတ္ခံရျပီသာမွတ္။

ဒီေတာ့ စာေရးဆရာေတြ၊ အနုပညာသမားေတြက နိမိတ္ပုံေတြနဲ႔ စာဖတ္သူေတြကို တင္ျပ၊ စာဖတ္သူကလည္း အားစုိက္ေတြးယူဖတ္နဲ႔ အသားက်ေနျပီး ဝာမုိးထားတဲ႔ စာေပစိစစ္ေရး ေအာက္စာေရးဆရာေတြ တထိတ္ထိတ္နဲ႔ အနုပညာ ဖန္တီးေနရတာ သနားစရာေကာင္းပါတယ္။ အဲဒီဓားေအာက္ကပဲ ေခတ္စနစ္ ေတြကို က်မတုိ႔ ဂုဏ္ယူရမွာပါ။

ေမး..။
ဆရာမရဲ႔ေမ်ွာ္လင္႔ထားတဲ႔အျဖစ္ခ်င္ဆုံးဆႏၵေလးကိုသိပါရေစ..။

ေျဖ..။
က်မတုိ႔ ျမန္မာျပည္အတြက္ စစ္မွန္တဲ႔ ဒီမုိကေရစီ လုိခ်င္ပါတယ္။ က်မတုိ႔ ျပည္သူလူထုရဲ႕ ဒုကၡဆင္းရဲေတြ၊ အက်ဥ္းေထာင္ အသီးသီးမွာ ယုံၾကည္ခ်က္နဲ႔ အက်ဥ္းက်ခံေနရတဲ႔ နုိင္ငံေရးသမားေတြနဲ႔ အက်ဥ္းက် မိသားစုေတြ႔ရဲ႕ ဒုကၡဆင္းရဲေတြ လြန္ေျမာက္မယ္။ မိသားစု ခ်စ္ခ်င္းတရားကို ခြဲခြာျခင္းဆုိတာ မရွိေတာ့ဘူး။

မထင္မရွားနဲ႔ ျမန္မာျပည္ ဒီမုိကေရစီေတာ္လွန္ေရး အတြက္ အသက္ေတြ စေတး၊ ဘဝေတြ စေတးခံရတဲ႔ ရဲေဘာ္ေတြနဲ႔ သူ႔မိသားစု ေတြကိုလည္း စုံစမ္းေမးျမန္း ကူညီေစာင္႔ေရွာက္ ေပးခ်င္ပါတယ္။ က်မခ်စ္တဲ႔ အမိျမန္မာျပည္ၾကီးမွာ ျပည္သူလူထုနဲ႔ အတူေလ်ွာက္ခြင္႔ ရခ်င္ပါတယ္။ ဒါက်မဆႏၵအမွန္ပါပဲ။ အဲဒီဆႏၵေတြ တကယ္ျဖစ္ေအာင္ က်မတုိ႔ၾကိဳးစားသြားမယ္။


က်မ ခ်ိဳးလင္းျပာ အတြက္ အင္တာဗ်ဴးခံရတာကို ဝမ္းေျမာက္ ဂုဏ္ယူတယ္ဆုိတာေျပာပါရေစ။ ခ်ိဳးလင္းျပာမွ ျပန္လည္ ေဖာ္ျပေပးလုိက္ပါတယ္။

က်မျမတ္ေလးငုံ ကိုယ္တုိင္ အမၾကီးမသႏၱာကိုလဲ ေထာင္ဝင္စာ အေတြ႔အၾကဳံနဲ႔ သူ႔ခင္ပြန္း ကိုေနဦးကိုလဲ ေမးျမန္းျပီး ထပ္မံ ေဖာ္ျပ ေပးပါအုံးမယ္..။ မသႏၱာဆုိတာ က်မတုိ႔ အမၾကီးတေယာက္ပါဘဲ။ သိပ္ကိုေလးစားဘုိ႔ ေကာင္းတဲ႔သူရဲ႕ စိတ္ဓာတ္ကို က်မဂုဏ္ျပဳခ်င္လုိ႔ ျပန္တင္ျပ ေပးထားခ်င္း သာျဖစ္ပါတယ္..။

မွ်ေဝခံစားနုိင္ပါေစရွင္..။

ျမတ္ေလးငုံ..။