17 February 2012

မိန္းမခ်င္း စာနာမိပါတယ္ရွင္႔

ႏုိင္ငံေတာ္အၾကီးအကဲမ်ားရွင္႔

က်ြန္မေအးေအးၾကည္ ဂ်ပန္ႏိုင္ငံသားႏွင္႔ျဖစ္သည့္ အမွုကစ္စ အတြက္ေၾကေအးေပးရန္တရားရံုသို႔လာေရာက္ ရန္ အေၾကာင္းၾကားပါသျဖင္႔ 15.2.2012 တြင္သြားေရာက္ ခဲ႔ပါသည္။

တရားသူၾကီးမွ ဂ်ပန္ဘက္မွ ကၽြန္မ ကို အၾကမ္းဖက္တာဆီးမွု ႏွင္႔ တရားဆြဲဆို ထားေၾကာင္း ထို႔ေၾကာင္႔ အားမ ခံပါသလားဟုေမးပါသည္။ ကၽြန္မ မွ အံအားသင္လွ်က္ ကၽြန္မ ဂ်ပန္ ကို ဘာမွ အၾကမ္းဖက္မွု လည္း မလုပ္ခဲ႔ပါသျဖင္႔ ဘာေၾကာင္႔ တရားဆြဲခံရပါလည္းဟု ျပန္လည္ ေလွ်ာက္ထားခဲ႔ပါသည္။ ထိုအခါတရားသူၾကီး မွ ဆရာမလည္းမသိပါ သူတို႔တရားဆြဲ ဆို ထားပါသည္။ ထို႔ေၾကာင္႔ အာမခံပါသလားဟုေျပာသည္ ကၽြန္မက မပါပါ ဟုျပန္လည္ေျဖၾကားခဲ႔ပါသည္။ထို႔ေနာက္ တရားသူၾကီးမွ ညေန4နာရီတြင္ ရံုးျပန္ခ်ိန္း မည္ ထိုအေတာအတြင္း သိန္းတရာတန္ အာမခံေပးႏိုင္မည္႔ အာမခံႏွစ္ဦး ရွာထားပါ၊ မရွာ ႏိုင္လွ်င္ အခ်ဳပ္ခံရမည္ဟုေျပာျပီး ရံုးဆင္းလိုက္သည္။ကၽြန္မ သည္ သာမာန္ ၀န္ထမ္း တစ္ဦး သာျဖစ္ပါသည္။သိန္တစ္ရာတန္အားမခံႏွစ္ဦးရွာ ဖို႔ဆိုတာ မလြယ္ကူပါ။ဟိုတယ္မွ တာ၀န္ရွိသူမ်ားက ကၽြန္မအတြက္ အာမခံလုပ္ေပးခဲ႔ပါသည္။

အကယ္ေရြ႔ ကၽြန္မအတြက္ ဟိုတယ္မွ အာမခံမလုပ္ေပးခဲ႔ပါက ကၽြန္မ ဘာမ်ားဆက္ျဖစ္မည္လည္းဆိုတာ ေတာ္ေတာ္ ေၾကာက္ရြံ႔ေနခဲ႔ရပါသည္။အမွန္ ဆင္စစ္ ကၽြန္မက အရိုက္ခံရသူပါ။တိုင္းတပါသူ လီဆယ္တိုင္ၾကားတာကို သိလွ်က္နဲ႔ အာမခံႏွင္႔ ထြက္ဆိုပါဟုျပန္လည္းတရားဆြဲဆိုခံခဲ႔ရပါတယ္။ကၽြန္မဟာ အခု ဆိုရင္ ဟိုတယ္ က လူၾကီးမင္းမ်ားရဲ႔ အာမခံမွုနွင္႔ အျပင္တြင္ေနထိုင္ေနရျခင္းျဖစ္ပါတယ္။

ယခုမတရားမွု အတြက္မည္သူကို တင္ျပရမည္ကိုမသိတဲ႔အတြက္ လူၾကီးမင္းမ်ားမွ ကူညီေပးးပါရန္ ပန္ၾကားအပ္ပါသည္။