10 October 2009

ျမန္မာႏုိင္ငံ ရဲ႔ ေထာင္ဝင္စာ အမွတ္တရ


ကိုေရႊဂ်ဳိး...။

က်မကိုေရႊဂ်ိဳးေထာင္ထဲမွာ က်န္းမာေရး မေကာင္းဘူးဆုိတဲ႔သတင္းကိုဖတ္လုိက္ရေတာ႕ေတာ္ေတာ္
စိတ္ထဲမွာမေကာင္းျဖစ္ခဲ႔ရတယ္။ ဘယ္ေၾကာင္႔လဲ ဘာအတြက္လဲဆုိေတာ႕.....။ကိုေရႊဂ်ိဳးတေယာက္ ေသြးတုိးေရာဂါနဲ႔ေက်ာက္ကပ္ေရာဂါနဲ႔ႏွလုံးေရာဂါကိုခံစားေနခဲ႔ရတယ္လုိ႔သိခဲ႔ရလုိ႔ပါဘဲ...။
ေထာင္ထဲကေဆးဝါးကုသမႈကေတာ႕ သိပ္ကိုညံဖ်င္းေနေတာ႕ သူအတြက္စုိးရိမ္မိတာပါဘဲ..။

သူေထာင္က်ေနတဲ႔ အခ်ိန္မွာက်မကေတာ႕လြတ္ေျမာက္နယ္ေျမကိုေရာက္ရွိေနျပီးေပါ.႔.။
သူအတြက္ဘာအကူအညီကိုမွမေပးနုိင္ခဲ႔တဲ႔ အတြက္စိတ္မေကာင္းယုံရလႊဲလုိ႔ ဘာမွမကူညီ
နုိင္သလုိဘဲ...။သူကို ကူညီမႈအေနနဲ႔ ေနာက္သူေက်းဇူးကို မေမ႔တဲ႔အေနနဲ႔ က်မ ဒီစာေလး
ကိုေရးလုိက္တာပါ။

က်မ နဲ႔ကိုေရႊဂ်ိဳးကေတာ႕သိပ္ခင္မင္တဲ႔ ရဲေဘာ္ရဲဘက္တေယာက္ပါဘဲ..။၁၉၉၅ မွက်မတုိ႔
ေခါင္းေဆာင္ေနအိမ္အက်ယ္ခ်ဳပ္ ကျပန္လြတ္လာတဲ႔ အခ်ိန္မွာကိုေရႊဂ်ိဳးနဲ႔ ရင္းႏွီးခဲ႔တယ္..။
အဲဒီအခ်ိန္မွာ က်မကေထာင္ဝင္စာ ပို႔ေနရတဲ႔အခ်ိန္ေပါ႔ က်မလုိဘဲေထာင္ဝင္စာပို႔ ေနရတဲ႔
လူတုိင္းကို သူရင္းရင္းနွီးနွီးနဲ႔ကူညီလုပ္ကိုင္ေပးခဲ႔တဲ႔ စိတ္သေဘာထားျပည္႔ဝတဲ႔ ကိုေရႊဂ်ိဳးကို
သူခုလုိေနထုိင္ မေကာင္းဘူးလုိ႔သိရတဲ႔ အခ်ိန္မွာ က်မကိုယ္က်မ စိတ္တုိေနမိခဲ႔တယ္ေလ..။

သူနဲ႔ပါတ္သတ္ျပီး မွတ္မွတ္ရရ တစ္ခုကိုေျပာျပခ်င္တယ္။ေထာင္ဝင္စာ ေတြ႔ေနရတဲ႔
သူငယ္ခ်င္းတေယာက္အေၾကာင္းကိုေပါ႔..။သူေယာက်ၤားကလဲ ေထာင္ထဲမွာေနေနရတဲ႔
က်မတုိ႔သူငယ္ခ်င္းပါ..။သူေနမေကာင္းျဖစ္တယ္ဆုိလုိ႔လူမမာသတင္းသြားေမးၾကတာေပါ႔..။
က်မမွာလဲအဲဒီအခ်ိန္ကအပိုဝင္ေငြ ဆုိတာမရွိခဲ႔ပါဘူး..။က်မအလုပ္လုပ္တယ္ဆုိတာကလဲ ေယာက်ၤားေထာင္ဝင္စာနဲ႔ ကိုယ္သုံးဘုိ႔ ဘဲရတာေလ..က်န္တာဘာမွမလုပ္ႏုိင္ခဲ႔ပါဘူး..။

သူငယ္ခ်င္းေနမေကာင္းတာ ကို က်မ လဲဘာမွမဝယ္သြားႏုိင္ခဲ႔ဘူး..။လူသက္သက္ဘဲ
သတင္းသြားေမးၾကတာပါ။ သူငယ္ခ်င္းကိုေတြ႔ေတာ႕ ေတာ္ေတာ္ေနမေကာင္းေနတာဘဲ..၊
ဘာေရာဂါလဲေမးၾကည္႔ေတာ႕မိန္းမေရာဂါသားအိမ္ထုတ္ရမယ္လုိ႔ သိခဲ႔ရတယ္။သူမွာလဲ
ခြဲစိတ္ဘုိ႔ေနေနသာ သူအမ်ိဳးသားေထာင္ဝင္စာကိုအနုိင္နုိင္ပို႔ေနရတဲ႔လူေလ..။

က်မလဲသူကုိၾကည္ျ႔ပီး မ်က္ရည္ ေတြဘဲက်ခဲ႔ရတယ္..။ဘာမွမကူညီနုိင္ဘူး..ကိုယ္ကူညီ
နုိင္တာကေတာ႕သူေဆးရုံတက္ရင္ လာေစာင္႔ေပးမယ္လုိ႔သာေျပာခဲ႔မိတာပါဘဲ၊ေငြအားက
ေတာ႕ မတပ္နုိင္ဘူးေလ..။အဲဒီအခ်ိန္က ကိုယ္ကလဲ ကိုယ္ေထာင္ဝင္စာကိုအနုိင္နုိင္ပို႔ေန
ရတာပါ...။

ကိုေရႊဂ်ိဳး နဲ႔စကားေတြ ေျပာျပီးျပန္လာက်တယ္ က်မစိတ္မေကာင္းဘူးဆုိျပီး ကိုေရႊဂ်ိဳးကိုလမ္းမွာ
ေျပာျပခဲ႔တယ္ေလသူလဲ သူငယ္ခ်င္းကိုၾကည္႔ျပီး ေတာ္ေတာ္စိတ္မေကာင္းျဖစ္ေနခဲ႔တာပါ.။
က်မကို ကိုေရႊဂ်ိဳးကေမးတယ္ အမ သူကုန္က်စရိတ္ ဘယ္ေလာက္ကုန္နုိင္လဲ ဆုိျပီး
ေမးလာတယ္..။

က်မလဲ ခုစဥ္းစားေနတာ ကိုေရႊဂ်ိဳး က်မလဲ အလွဴခံ ထြက္မယ္ သူကိုက်မခြဲခုိင္းမယ္လုိ႔
ေျပာျပီး က်မထင္တယ္၂ေသာင္း ေလာက္ေတာ႕က်မထင္လုိ႔ ေျပာျပလုိက္ပါတယ္..။
အဲဒီအခ်ိန္ကေငြ ၂ေသာင္းဆုိတာေရႊ ၁က်ပ္သားေလာက္ကိုဝယ္လုိ႔ရပါတယ္..။
က်မတုိ႔ ခဏ လက္ဘက္ရည္ဆုိင္မွာထုိင္ရင္း ကိုေရႊဂ်ိဳးကခဏ အမေရ ဆုိျပီးသူထြက္
သြားခဲ႔တယ္..။

ျပန္လာေတာ႕သူလက္ထဲမွာ ပိုက္ဆံ၂ေသာင္းနဲ႔သူျပန္လာတယ္..။ဟယ္ ကိုေရႊဂ်ိဳး
ဘယ္ကရလာတာလဲလုိ႔ေမးလုိက္ေတာ႕ ကႊ်န္ေတာ္ လက္စြပ္ ကိုသြားေပါင္လုိက္တယ္
အမ သြားေပးလုိက္မယ္ ဒီပိုက္ဆံ သူကိုဆုိျပီး ဆုိင္ကေန ျပန္ထြက္ခဲ႔ ျပီးက်မတုိ႔
သူငယ္ခ်င္းကို သြားျပန္ေပးေတာ႕ သူလဲခြဲစိတ္ရေတာ႕မယ္ဆုိတာသိေတာ႕ကိုေရႊဂ်ိဳးကို
လက္အုပ္ခ်ီျပီး ကန္ေတာ႕ လုိက္တဲ႔ က်မသူငယ္ခ်င္းမ်က္နွာကို ခုက်မဒီစာေရးေနတဲ႔
အခ်ိန္မွာျပန္ျမင္ေနခဲ႔ ပါတယ္ရွင္..။

က်မေျပာခ်င္တာကေတာ႕ သူမ်ားေတြ အတြက္ကို သိပ္ကူညီတတ္တဲ႔ ကိုေရႊဂ်ိဳးတေယာက္
ခုသူေနမေကာင္းျဖစ္ေနတယ္ၾကားေတာ႕.....။ စိတ္ထဲမွာေတာ္ေတာ္ ေၾကကြဲခဲ႔ ရပါတယ္..။
ေထာင္ဝင္စာေတြဆုိလဲ သူနုိင္သေလာက္ လုိက္ကူညီျပီး ေစတနာသက္သက္ နဲ႔လုပ္ကိုင္
ေပးတတ္လဲ႔ ကိုေရႊဂ်ိဳးတေယာက္ခုေတာ႕သူကိုယ္တုိင္ျမန္မာႏုိင္ငံရဲ႔ အက်ဥ္းေထာင္ထဲမွာ
ေနေန ရျပီး ေထာင္ထဲမွာ ေဆးဝါးခံယူဘုိ႔ကိုေသခ်ာမလုပ္ႏုိင္ခဲ႔ပါဘူး...။

က်မအေနနဲ႔ သူရဲ႔ေက်းဇူးေတြကိုလဲရယူခဲ႔ဘူးပါတယ္..။ကိုေရႊဂ်ိဳးဟာ သံေစ်းမွာ ငါးရွဥ္းဒုိင္
လုပ္ေနတဲ႔စီးပြားေရးသမားပါ။ က်မေထာင္ဝင္စာ ကိုပို႔မယ္ဆုိတာနဲ႔ က်မ အတြက္သူက
အပါတ္တုိင္းလုိလုိ ငါးရွဥ္း လုပ္ျပီးသားေတြကိုလာလာျပီးပို႔ ေနၾကျဖစ္လုိ႔ပါဘဲ။ ေနာက္ကို
ေရႊဂ်ိဳးဆုိတဲ႔ နုိင္ငံေရးအက်ဥ္းသားတေယာက္ကေတာ႕ေထာင္ထဲမွာဘယ္သူေတြေရာက္
ေရာက္ အျပင္က မိသားစုေတြကို လုိက္လံသူကူညီေနသူတေယာက္ဆုိရင္လဲလုံးဝမမွားပါဘူး..။

သူကိုႏုိင္ငံေရးသမားေတြ ေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားသိသေလာက္ရွိ ၾကပါတယ္...။ ေထာင္ဝင္စာ
အခ်ိန္ဆုိရင္က်မ ေတာ္ေတာ္ေလးကို ရုန္းကန္ရပါတယ္..။ႏုိင္ငံေရးသမားမိသားစုတုိင္းၾကံဳ
ေတြ႔ရတဲ႔ အျပစ္အပ်က္္ေတြပါ က်မတေယာက္ထဲေတာ႕ မဟုတ္ပါဘူး..။ အျပင္က
ကိုယ္႔မိသားစုေတြကလဲအျပင္မွာအဆင္ေျပမႈေတြမရွိသလုိ ေထာင္ထဲကကိုယ္႔မိသားစုကလဲ
အဆင္ေျပမႈရွိမွာ မဟုတ္ဘူး ဆုိတာ ကိုသိေနၾကတာပါ..။

ေနာက္တခုကေတာ႕ဒီအပါတ္ဘယ္သူ ေထာင္ဝင္စာ ဘာေလးကို ကူညီလုိက္တယ္ေဟ..။
ဆုိတဲ႔ႏုိင္ငံေရးအက်ဥ္းသားမိသားစု ေလးေတြရဲ႔ကူညီၾကတဲ႔စိတ္ဓာတ္ေတြပါ..။
ေထာင္ဝင္စာမွ တေယာက္နဲ႔တေယာက္ျမင္ဘူးၾကျပီး...။ကိုယ္အပူေတြနဲ႔ သူအပူေတြကို
မ်ွေဝခံစားေပးၾကတဲ႔ စိတ္ဓာတ္ေလးေတြကေတာ႕သိပ္ကိုေလးစားဘုိ႔ ေကာင္းတဲ႔အခ်က္ပါဘဲ..။

က်မ ရဲ႔ေထာင္ဝင္စာ ပို႔ခဲ႔ရတဲ႔ တေလွ်ာက္မွာ ေထာင္ဝင္စာထုတ္ မွာအျမဲမပါဘူးဆုိတာ
မရွိခဲ႔တာကေတာ႕ငါးရွဥ္း ေၾကာ္ပါဘဲ..။ေနာက္က်မ ေထာင္ဝင္စာပို႔ေနရစဥ္မွာ ေထာင္ဝင္
စာပို႔ ျပီးျပန္လာတုိင္း က်မတုိ႔ေခါင္းေဆာင္ကိုေျပာေျပာျပရတဲ႔ က်မ အမ်ိဳးသားက်န္းမာေရး က်မကိုအျမဲအားေပးစကား ေျပာျပခဲ႔တဲ႔ က်မတုိ႔ေခါင္းေဆာင္ရဲ႔အားေပးစကား ဆုံးမသြန္
သင္တဲ႔စကား .......။

ေနာက္တဦးကေတာ႕ ခုဘဘ ဦးဝင္းတင္ ကိုမ်က္ေစ႔ခြဲစိတ္ ေပးမဲ႔ဆရာဝန္ၾကီး
ေဒါက္တာဦးလွျမင္႔က်မရဲ႔ ေမြးစားအေဖပါ။ သူညီမကေတာ႕ခုလက္ရွိ
အင္းစိန္ေထာင္ထဲမွာေနေနရတဲ႔ (လမ္းမေတာ္ကမခ်ိဳ)ပါဘဲ။ ေနာက္တဦးကေတာ႕
က်မကို အပါတ္တုိင္း ေထာင္ဝင္စာကို ေတြ႔ဘုိ႔ေငြအားျဖင္႔ကူညီေပးခဲ႔တဲ႔ ေထာင္ဝင္စာ
တခါသြားရင္ (၁၀၀၀)အျမဲတမ္းကူညီေပးခဲ႔ ဘဘ ဦးတင္ဦး (အဲဒီအခ်ိန္ကအမဲသား
တပိသာကုိ ၂၈၀) ေစ်းသာရွိခဲ႔တဲ႔ အခ်ိန္ ကေပါ႔...။သူတုိ႔ေတြ ကခု အခ်ိန္မွာ
အက်ဥ္းခ်ခံ ေနရပါတယ္။

က်မေထာင္ဝင္စာတေလ်ွာက္ကို ေငြအားနဲ႔ ကူညီေပးၾကတဲ႔ လူေတြ စိတ္ဓာတ္နဲ႔ ကူညီေပးၾကတဲ႔
လူေတြကို က်မ ဘယ္ေတာ႕မွာ ေက်းဇူးမေမ႔ ပါဘူးလုိ႔ေျပာရင္းနဲ႔ က်မ ရဲ႔ ရဲေဘာ္ရဲဘက္တဦး
ျဖစ္ခဲ႔တဲ႔ ကိုေရႊဂ်ိဳးအတြက္ ဒီပို႔စ္ေလးနဲ႔ က်မ ျမတ္ေလးငုံ ဘေလာ႕ေလးကေနျပီးဂုဏ္ျပဳလုိက္
တယ္..။

ဒီပို႔စ္ေလးကိုေရးျဖစ္သြားတာကေတာ႕ http://www.phyowai-myanmar.co.cc မွာတင္
ထားတဲ႔ကိုေရႊဂ်ိဳးရဲ႔ေထာင္တြင္း ၌ က်န္းမာေရး ခ်ိဳ႕ယြင္းေန လုိ႔ေတြ႔ျပီးဖတ္ျဖစ္သြားလုိ႔
ေရးျဖစ္သြားခဲ႔ပါတယ္..။


မ်ွေဝခံစားနုိင္ပါေစ။

ျမတ္ေလးငုံ။