
ျမန္မာႏိုင္ငံသို႔ ဂ်ပန္၊ အင္ဒိုနီး ရွား၊ ထိုင္းႏွင့္ တ႐ုတ္ႏိုင္ငံမွ ကားတာယာမ်ားအဓိက ဝင္ေရာက္ၿပီး ထိုင္းႏိုင္ငံႏွင့္ အင္ဒိုနီးရွားႏိုင္ငံထုတ္ တာယာမ်ားကို ပိုမိုႀကိဳက္ႏွစ္သက္ ဝယ္ယူၾကသည္။ ဂ်ပန္ႏိုင္ငံထုတ္ တာယာအသစ္မ်ားမွာ ေစ်းကြက္အတြင္း ဝင္ေရာက္မႈနည္းပါးၿပီး သက္တမ္းလြန္တာယာမ်ားသာ ဝင္ေရာက္မႈရွိကာ အျမန္္လမ္းသစ္ေပၚတြင္ ေမာင္းႏွင္မည့္ကား မ်ား၌ သံုးစြဲမႈ မရွိေၾကာင္း သိရသည္။ ”တာယာသက္တမ္းကုန္လို႔ အသစ္လဲလိုက္ရတဲ့ တန္ဖိုးကိုႏွေျမာလုိက္လို႔ မေတာ္တဆမႈျဖစ္လာရင္ ဆံုး႐ႈံူးမယ့္တန္ဖိုးနဲ႔ လူ႕အသက္ေတြက ပိုၿပီး တန္ဖိုးႀကီးပါတယ္၊ ကြၽန္ေတာ္တို႔ ကုမၸဏီ အေနနဲ႔ အျမန္လမ္းမႀကီးေပၚမွာ ေမာင္းမယ့္ကားေတြကို တာယာေလးဘီးလံုး တစ္ခါတည္းလဲေပးၿပီး စက္ပစၥည္းေတြကိုပါ စိတ္ခ်ရေအာင္တစ္ပါတည္း စစ္ေဆးၿပီးမွ သြားပါတယ္” ဟု CRANE ကားအငွားဝန္ေဆာင္မႈ လုပ္ငန္းမွ တာဝန္ရွိသူတစ္ဦးက ေျပာသည္။ ကြန္ကရစ္လမ္းမ်ားမွာ တာယာပြန္းမႈပိုမိုျမန္ဆန္ၿပီး ကတၱရာလမ္း ေပၚတြင္ေျပးဆြဲေသာ တာယာပြန္းႏႈန္းထက္ ၂ဝ ရာခိုင္ႏႈန္းပိုမိုပ်က္ စီးလြယ္ေၾကာင္း သိရသည္။ ရန္ကုန္-မႏၲေလး အျမန္လမ္းမႀကီး ဖြင့္လွစ္ၿပီးေနာက္ ရန္ကုန္-မႏၲေလး၊ ျပင္ဦးလြင္၊ ေက်ာက္ပန္းေတာင္း၊ ျမင္းျခံ၊ ပခုကၠဴသို႔ သြားေသာကားမ်ားအားလံုး အျမန္လမ္းသစ္ေပၚမွ ေျပးဆြဲလ်က္ရွိေၾကာင္း သိရသည္။
ေဝယံမိုးျမင့္
Source ေပၚျပဴလာ ဂ်ာနယ္...